掃呢頁CODE去手機

2023年4月11日 星期二

許冠傑:許冠傑演唱會送驚喜 首現雙嘉賓落力提攜後輩 #許冠傑

歌神許冠傑(Sam)昨晚(10日)完成第四場的紅館演唱會,每晚的嘉賓均是來自不同年代及不同類型的歌手,首三晚演唱會嘉賓只有一位,但第四晚嘉賓卻有兩位, ...






歌神許冠傑(Sam)昨晚(10日)完成第四場的紅館演唱會,每晚的嘉賓均是來自不同年代及不同類型的歌手,首三晚演唱會嘉賓只有一位,但第四晚嘉賓卻有兩位,其中一位是60年代樂隊D'Topnotes成員Christine Samson推薦的小妹妹,Sam在台上表示:「1964年有一首好好聽嘅意大利情歌,我喺2004年將佢填咗中文歌詞,歌名叫《親親我面》,當時我同Sam's Angels經常會喺演唱會唱呢首歌。估唔到19年後,我在上星期收到Christine Samson嘅電話,佢依家係歌唱老師,佢話佢有一個學生叫做Georgina Henderson,只有16歲,係外國人,但佢唱《親親我面》好有感情。」於是Sam請對方出場並合唱《親親我面》。


至於第二位嘉賓是陳凱彤,Sam指凱彤是其好朋友,讚對方靚女,唱歌又好聽,兩人合唱《無敵是愛》後,凱彤感謝對方的提攜,並讚揚:「我覺得Uncle Sam好犀利,因為佢係廣東歌嘅歌神,因為你,我先可以再次踏上紅館,多謝你仍然記得我。」另外,Sam's Angels昨晩特意捧場,完騷後Sam與眾人一起拍照留念,回憶滿滿。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!