掃呢頁CODE去手機

2023年4月23日 星期日

張學友:張學友拒絕9位數字酬勞擔任導師?本尊開腔回應 #張學友

馬時亨主持的無綫訪談節目《馬時亨‧香港情》今晚(22日)首播,歌神張學友及「金曲之父」張文新成為首集嘉賓。近年內地有不少《中國好聲音》這類歌手擔任導師 ...






馬時亨主持的無綫訪談節目《馬時亨‧香港情》今晚(22日)首播,歌神張學友及「金曲之父」張文新成為首集嘉賓。近年內地有不少《中國好聲音》這類歌手擔任導師率領學員的節目,期間張文新直問張學友,有傳相關類型節目曾出動8至9位數字厚酬邀請張學友出任導師,但最後張學友都拒絕,張學友在節目中說有兩個原因:「第一,因為我唔識。我係比賽出身,知道比賽好唔容易,每一個夠膽上台唱歌嘅人,唔係專業歌手,喺咁多人面前唱,已經好犀利,我好唔忍心去話:『呢個唔好做』、『呢個唔得』,我會好唔安樂。第二,去到做導師或教唱歌,我唔知點樣去教,我真係唔識,因為我唔係正式正統去讀音樂或學唱歌。我完全唔反對大家去參加比賽,只係我冇本事去做(導師)。」


張學友續說以前是靠運氣,但是當時香港的娛樂事業是冇系統培養新人:「依家韓國係好有系統去培養,有經理人制度,有政府支持,成個軟實力同國力提升,國力唔只係飛機大炮,軟實力係將所有人民肯定,信心又好,自豪感又好,可以提升上去。人哋做緊嘢嘅時候,我哋仲食緊老本。我自己覺得炎明熹唱得好好,佢《聲夢》出嚟之後,咩節目都做,跟住有一日我見到佢唱歌冇晒力,我feel到佢係攰到冇晒力。」


談到香港情,張學友說早年曾考慮移民新加坡或加拿大,但最後打消移民念頭:「我喺呢到出生,喺香港得到我所有嘅嘢。早二、三十年前有諗過移民去新加坡,我諗咗好耐,最後都係唔好。後來有一次諗去移民加拿大,上到去加拿大領事館,當時話去魁北克係最容易,上到去坐喺到一諗:我以後對住全部都係外國人,個心又頂唔順,又走咗。我諗我係裙腳仔啦,本身對呢個地方嘅感情,係放唔低。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!