掃呢頁CODE去手機

2023年4月3日 星期一

Anson Lo盧瀚霆牛仔露腰裝勁舞感怕醜:冇預計到件衫會拉到咁高 #Anson Lo #盧瀚霆

AnsonLo於騷後接受訪問時透露曾叫父母不要來睇騷:「天氣差,落雨同埋好焗,好驚佢哋焗到暈。媽咪好擔心我身體狀況,我都好擔心佢身體狀況...但佢好想 ...






Anson Lo於騷後接受訪問時透露曾叫父母不要來睇騷:「天氣差,落雨同埋好焗,好驚佢哋焗到暈。媽咪好擔心我身體狀況,我都好擔心佢身體狀況...但佢好想見證,好耐冇表演嘅仔出返嚟表演嘅第一次,所以佢好堅持要嚟。」他更提醒父母要帶定兩支水,回想起於台上與父母Say Hi,教主表示很感動:「每次喺台上Spot到屋企人,會由心笑到成個細路仔咁,因為每晚同你同屋嘅屋企人,望到你喺台上面,個仔好似同喺屋企個仔完全唔同,係好神奇一件事。」

他大派定心丸表示有食飽才上台表演:「我promise大家唔使再咁擔心我,我食咗一大碗飯,之後去化妝換衫,飲咗成三支水,上次我唔舒服醫生叫我食多啲嘢,同飲多啲水,所以咁重要嘅日子,我要包保冇事。」談到今日的露腰造型,教主坦言有點怕醜:「而家咁睇好似好subtle,但一跳就露好多,我又冇預計到一跳舞,件衫會拉到咁高,有時太興奮又會做咗啲拉得再高啲嘅動作。」

談到5月的馬來西亞演出,Anson Lo指雖然這段時間要同時拍攝《12怪盜》和《盜月者》,不過行程編排鬆動,仍會抽到時間與樂隊綵排。講到同場的還有田馥甄(Hebe)時,他雙眼發光表示:「Hebe係我讀書時候,去唱卡拉OK一定會點唱嘅歌手,見到佢真人握個手都好開心。」

(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)


(鄺鈺瑩攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!