掃呢頁CODE去手機

2023年4月3日 星期一

樂易玲力捧名單冇劉穎鏇 Tiffany自覺不足:啲戲有好多進步空間 #劉穎鏇 #樂易玲

劇集《隱形戰隊》昨天(2日)舉行宣傳活動,主演之一的劉穎鏇(Tiffany)出席活動大騷長腿,身材非常吸睛。早前高層之一的樂易玲接受內地傳媒訪問時,透 ...




劇集《隱形戰隊》昨天(2日)舉行宣傳活動,主演之一的劉穎鏇(Tiffany)出席活動大騷長腿,身材非常吸睛。早前高層之一的樂易玲接受內地傳媒訪問時,透露公司力捧藝人名單,一共有14位男女藝人,近期憑《隱形戰隊》邢風一角大獲好評的劉穎鏇卻不在榜單上,掀起網民熱議。

力捧藝人名單,男藝人方面,樂小姐大讚張振朗、朱敏瀚、周嘉洛、吳偉豪勤力,是公司力捧的小生,更年輕的有黃庭鋒、丁子朗;而女藝人中,樂小姐指公司投放最多資源的是陳瀅、劉佩玥、陳曉華、蔣家旻,再年輕一點的是何依婷、陳嘉慧、羅毓儀和郭柏妍。

Tiffany 接受《香港01》訪問時,坦言無為此事感到不開心,更自覺不足,謙虛回應:「都唔會唔開心嘅,由其我哋公司有好多artist,最緊要自己做好啲,自己要更加努力,因為我都知道,有時睇返自己啲戲,有好多進步空間,或者我會不停思考每一場戲點樣做好啲,所以我希望重心擺喺,點樣變得更加好啲嗰到(有冇信心唔係力捧對象都可以紅?)我就唔想太睇呢樣嘢,我最希望觀眾睇得開心,呢個係我最希望達成到嘅一個目標。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!