掃呢頁CODE去手機

2023年5月12日 星期五

馬國明:法言人︱陳少邦離奇身亡 網民列出兇手4大嫌疑人 #法言人 #陳少邦 #馬國明

無綫熱播劇《法言人》播出以來一直都是網民熱話,昨晚(10日)一集大奸角「TK」陳少邦離奇身亡令「金師爺」馬國明成頭號疑兇兼被控謀殺,成為全劇最大高潮位 ...






無綫熱播劇《法言人》播出以來一直都是網民熱話,昨晚(10日)一集大奸角「TK」陳少邦離奇身亡令「金師爺」馬國明成頭號疑兇兼被控謀殺,成為全劇最大高潮位,網民列出四大嫌疑人物:馬國明、陳嘉慧、海俊傑及張達倫外,「四大名狀」之一的「萬大狀」謝雪心跟「大雄」張頴康的法庭對壘更是劇力萬鈞。


現年71歲的謝雪心,在《法》中其中一場是一口氣說出長達2分鐘對白,當中包含大量專業名詞等,網民留言讚嘆超有壓場感。心姐說台前幕後拍足幾日幾夜,要應付海量對白,全程要高度集中:「真係半句閒話都唔講得。」她說自拍攝《降魔的》後,與馬國明一直情同母子,即使在庭上如何針鋒相對,私下相處依然像母子一樣開心,心姐笑指由於結局篇的法庭戲拍攝時間太長,馬國明曾一度笑說:「我情願認罪喇!」


她續說拍攝期間數度不夠精神,幸好獲董敬文以藥油幫忙,又說因從未演過大狀,開劇前法院聽審:「我有特登留意啲大狀嘅一舉一動,佢哋周不時都會安慰吓人,唔係吓吓靠惡就得,呢方面嘅觀察都幫到我好多,加埋件大狀袍同假髮,一埋位就好入到戲。」


另外,昨晚飾演萬大狀女兒「翁官」的蔣祖曼一幕被張頴康求婚的戲份,其冧樣也成網民焦點,她說:「我自己都打咗個凸,今次想畀到大家唔同嘅感覺,所以對住阿康同媽咪嘅戲會花心思啲,等大家感受吓蔣祖曼嘅少女心。其實我冇乜練習過啲冧樣,但我睇番自己笑容,都唔知自己有呢啲樣。」她笑言老公是其演戲最大幕後功臣:「我老公啲戲好我好多,我平時睇劇本諗唔明會問佢,可能因為佢做幕後,好多時佢會比我睇得更全面,所以我成日都話我先生係畀幕後耽誤咗嘅演員。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!