掃呢頁CODE去手機

2023年5月9日 星期二

吳耀漢:吳耀漢設靈 ︱《五福星》洪金寶送好友最後一程 #吳耀漢 #洪金寶

著名影星吳耀漢上月9日離世,今日(8日)於紅磡世界殯儀館舉行設靈儀式,靈堂以白色簡潔布置為主,並以他生前一張生活照作遺照,上方則寫有「與爾仝笑」四字橫 ...






著名影星吳耀漢上月9日離世,今日(8日)於紅磡世界殯儀館舉行設靈儀式,靈堂以白色簡潔布置為主,並以他生前一張生活照作遺照,上方則寫有「與爾仝笑」四字橫匾,前方則放置了家人的花圈,靈堂亦設置了屏幕,播放吳耀漢生前電影作品片段。靈堂門外放置了吳耀漢的一幅油畫,旁邊放滿大批生前好友包括張學友、林家棟、楊千嬅、吳彥祖、岑建勳、盧冠廷及胡杏兒與丈夫李承德及香港演藝人協會等致送的花圈。傍晚時分,好友姜大偉與太太李琳琳、洪金寶、岑建勳及劉天蘭等分別到場送別好友。而當洪金寶抵達時,有影迷遞上兩張《五福星》系列影碟給他簽名。


約下午5時,其子吳嘉龍(Carl)接受傳媒訪問,談及父親時更多次感觸落淚,他表示心情已較平復,但坦言每天仍然有哭:「相信爸爸依家舒服咗好多,呢幾個月都困難好大,佢同我哋話下次見,其實都有有少少開心,當然我哋相信佢依家舒服啲,其實我哋都難過。」他表示最懷念父親的幽默感,與父親的關係似朋友多過父子,希望自己他朝能趕上父親的幽默感。Carl表示靈堂中播放的電影片段,是由妹妹吳瑞珊剪輯:「阿妹唔開心,所以叫佢剪條片,佢見到多啲時間就會笑番,亦可以回憶大家一齊嘅時間,至於遺照係私人相嚟,另外仲有喺佢離開前一個星期,佢自己簽嘅『Thank you』,因為佢知道時間差唔多,多謝大家今日嚟關心佢。」


問到他昨日於社交平台以英語發文悼念父親,並透露上月父親曾向他表示想尋死但不成功一事,他表示因為爸爸被長期病患折磨,令他的幽默感亦被磨蝕:「尤其COVID呢2、3年,佢見唔到朋友、去唔到鍾意嘅餐廳,感到好大壓力,不過佢對生命仍然充滿熱情。」


談到父親對他的教導,他表示有很多:「毋須對生命過於嚴肅,人生好短暫,所以只要開心生活就好,要對其他人善良。」他指父親雖然患病,但仍然每天講笑話:「有啲真係Get唔到,佢有叫我睇住家姐同細妹,其實佢有講過自己好辛苦,我好感動又好痛心佢,因為佢好痛苦但每日都搵嘢講笑,依家佢可以休息啦,我相信佢去咗一個好好嘅地方,佢係個好有趣嘅人,我希望每個人都可以笑,佢帶畀香港好多好嘅、快樂嘅回憶,我同屋企人都希望大家記住呢一面嘅佢。」


吳耀漢遺體將於明天11時舉行大殮,靈柩隨即移送到九龍塘聖公會基督進行告別式。


洪金寶受訪時表示與吳耀漢有很多美好回憶:「我哋合作過好多次,每次都充滿歡笑,冇任何壓力。」問到對方有否試過整蠱他?他笑言自己整蠱的人更多:「但都係開心嘅,唔會令人心痛、肉痛、骨痛,係視覺上嘅好笑,笑吓對方,都會睇人嘅,如果係成龍就可以插入啲,佢流少少血都唔怕,吳耀漢係文人,講吓笑就得喇。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!