掃呢頁CODE去手機

2023年5月28日 星期日

直擊羅天宇張景淳深圳新店開張排一個鐘 投資近七位數今年開十間 #張景淳 #羅天宇

新店設在平台花園,現場擺放了不少露營摺疊枱及櫈,而三人的小食店就以餐車形式亮相,今次他們更將店舖形象全面升級,整體以黃色為主,新Logo「SUPERE ...






新店設在平台花園,現場擺放了不少露營摺疊枱及櫈,而三人的小食店就以餐車形式亮相,今次他們更將店舖形象全面升級,整體以黃色為主,新Logo「SUPER EGG PUFFS」有「雞蛋仔」的圖樣,感覺比之前更Young更潮,原來Joey有份參與設計,他在接受《香港01》訪問時透露三人分工合作:「大家都有佢哋嘅強項啦,譬如興華係對外談判呀,或者傾嘢,而Stanley就比較注重食物方面啦,又好有興趣,好想跟信師傅(李興華爸爸)學藝,一邊學一邊整。我自己本身鍾意設計嘅,裝修呀我都盡量畀多啲意見,但其實我哋去到後期都係會徵詢大家意見,都係一個Team咁樣,一齊去做一啲抉擇。」

Joey負責設計。(影片截圖)


Joey負責設計。(影片截圖)


Joey負責設計。(影片截圖)


商討。(影片截圖)


商討。(影片截圖)


商討。(影片截圖)


商討。(影片截圖)


商討。(影片截圖)


積極發展。(影片截圖)


積極發展。(影片截圖)


三位老闆做「生招牌」齊齊落手落腳招呼客人,更態度親民,對食客合照、簽名的要求都冇托手踭,當中更有不少粉絲專誠到場支持偶像,相當旺場!而且更愈夜愈多人,平均都要等候一個鐘左右,李興華亦直言超出預期:「其實經過蟲洞市集之後我哋都知道預幾多料嘅,但係今次開張我哋預嘅料原來都仲係未夠,所以供應食物呢方面我哋要再加強喇。」現場所見,李興華主要負責幫客人落單、送餐等外場工作,而Joey同Stanley就負責食物方面,他們的T-Shirt上分別印有「張店長」、「李老闆」、「羅小二」的字樣,對此,Joey就笑言:「啲職位好似俾人搶晒,所以我唯有做啲低下階層。」

李興華透露最初因疫情關係,機緣巧合之下返內地開舖,而通關後Joey同Stanley更強勢加盟,但其實三人早在入行後不久已經計劃夾份開餐廳,今次商討後更一拍即合,決定三兄弟拍住上,更相當「揼本」,Joey透露已投資近七位數:「譬如光明店之後我哋有其他營地店,除咗呢度之外,嚟緊都會有啲實體店,營地店租金上會便啲,但係實體店就真係要裝修,又會有租金呀。」他們更計劃在未來兩、三個月內再開多兩、三間舖:「因為好多人都留言問幾時開到咩咩區呀,盡量、盡快開到喺大家屋企隔離,而家計劃緊都有五、六間。(遍佈各個區?)想,想用深圳作為我哋嘅中心,離香港最近、最方便。(下一個目標係邊度?)Stanley好想去上海,因為有人同我哋傾緊上海、佛山、順德。現階段我哋預計今年喺深圳開十間,都會係我哋自己搞嘅。」未來更會有加盟店、聯營店,信心十足!

點擊下圖睇現場盛況:

新店開張!(受訪者提供)


新店設在平台花園。(董欣琪攝)


小食店以餐車形式亮相。(董欣琪攝)


小食店以餐車形式亮相。(董欣琪攝)


小食店以餐車形式亮相。(董欣琪攝)


小食店以餐車形式亮相。(董欣琪攝)


Joey同Stanley負責食物方面,李興華負責外場。(董欣琪攝)


好多人。(董欣琪攝)


支持Stanley。(董欣琪攝)


好多人。(董欣琪攝)


好多人。(董欣琪攝)


落單。(董欣琪攝)


親力親為。(董欣琪攝)


親力親為。(董欣琪攝)


落手落腳。(董欣琪攝)


落手落腳。(董欣琪攝)


落手落腳。(董欣琪攝)


落手落腳。(董欣琪攝)


忙到冇停手。(董欣琪攝)


好nice。(董欣琪攝)


超受歡迎。(董欣琪攝)


超受歡迎。(董欣琪攝)


超受歡迎。(董欣琪攝)


簽名。(董欣琪攝)


Selfie。(董欣琪攝)


好多人圍觀。(董欣琪攝)


平均都要等候一個鐘左右。(董欣琪攝)


主要賣咖喱魚蛋、雞蛋仔、碗仔翅、紅豆冰等港式小食。(董欣琪攝)


好多人圍觀。(董欣琪攝)


相比起早已在深圳定居的李興華,Joey同Stanley因為工作關係,近月都要深港兩邊跑,相當辛苦,但Joey就指攰但開心:「都預咗吃力㗎喇,凡事起頭難。我而家好啲,暫時唔使開劇,Stanley就辛苦啲,佢每日都開完工就即刻飛上嚟。盡量抽時間囉,都需要幫手嘅就上嚟多啲。」現場所見Joey十分受歡迎,不少粉絲同食客都圍着他影相、攞簽名,而Joey都來者不拒,更主動揸機Selfie,相當識做!

擺檔。(微博@李興華)


擺檔。(微博@李興華)


擺檔。(微博@李興華)


擺檔。(微博@李興華)


擺檔。(微博@李興華)


好兄弟。(微博@李興華)


Joey。(IG@lawjoey)


Joey。(IG@lawjoey)


兼顧兩邊工作。(IG截圖)


落力宣傳。(影片截圖)


落力宣傳。(影片截圖)


落力宣傳。(影片截圖)


落力宣傳。(影片截圖)


親力親為。(影片截圖)


親力親為。(影片截圖)


親力親為。(影片截圖)


親力親為。(影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!