掃呢頁CODE去手機

2023年6月9日 星期五

日本AV女優楪可憐、Mitsuki襲港 睇過素海霖作品:想買佢隻碟 #素海霖 #繪麗奈

日本AV女優楪カレン(楪可憐/KarenYuzuriha)和真矢みつき(MitsukiMaya)襲港!昨晚(08/6)在尖沙咀舉行粉絲見面會。兩位甫一 ...




日本AV女優 楪カレン(楪可憐 / Karen Yuzuriha)和 真矢 みつき (Mitsuki Maya)襲港!昨晚(08/6)在尖沙咀舉行粉絲見面會。兩位甫一出場就受到粉絲歡呼歡迎,場面相當熱鬧。楪カレン(楪可憐 / Karen Yuzuriha)和 真矢 みつき (Mitsuki Maya)大玩遊戲,與粉絲猜包剪揼,勝出的粉絲獲機會與她們十指緊扣撞握手,之後又與粉絲親密接觸,抱抱影相留念。

楪カレン(楪可憐 / Karen Yuzuriha)和 真矢 みつき (Mitsuki Maya)接受《香港01》訪問,表示對香港充滿好感。楪可憐說:「好開心,香港好多斜路,街道好靚。」Mitsuki:「香港建築物好高,啲窗好細,好似蜂巢咁!」楪可憐又補充說:「好似好多男人,個樣睇落性慾都好強,好似好勁!條街好似好多男優,啲樣好性感,好咸濕。」她續說,粉絲見面會的人看上去都有做男優的潛質。楪可憐:「啲樣真係好似平時拍攝入面嘅男優。日本好少男優,請大家去做男優。」Mitsuki說:「大家去日本,可以考慮做汁男。」她們表示,希望明天在香港周圍觀光吃美食。

有沒有特別想去的地方?楪可憐表示自己很喜歡馬,所以想去馬場。她說:「我想入場看馬!」Mitsuki說:「我想去街市,一路行一路食嘢!我喜歡食牛雜,味道很溫柔。」

談到香港明星,楪可憐就笑言自己最近才在家中安裝電視,所以不認識香港明星。她說:「我是簡約主義者。」Mitsuki回答:「我是第一次來香港,但會趁今次機會,回去時留意香港明星,回家研究一下。」Mitsuki又說,唯一一位認識的香港明星就是成龍,但認識的地方竟然是在情侶酒店。她說:「我喺酒店見到成龍,次次搵有咩戲睇就一定有《A計劃》呢套戲。」

香港人有傳聞,說鼻大就代表某男性重要部位特別大,楪可憐就回答說,日本並沒有類似傳聞,不過就會以手部比「六字」,手指拉長就是那個部位的長短,相當有趣。問到有沒有留意香港AV女優素海霖,她說:「我睇咗啲trailer。我睇完先知,原來香港冇AV,原來出咗個AV女優,佢好靚女。我好想詳細問一問,點解佢想做AV女優。」Mitsuki回答:「佢喺日本造成一個話題,好想買佢隻碟返去睇吓。」

日本AV女優 楪カレン(楪可憐 / Karen Yuzuriha)。(林迅景攝)


日本AV女優 楪カレン(楪可憐 / Karen Yuzuriha)。(林迅景攝)


真矢 みつき (Mitsuki Maya)。(林迅景攝)


真矢 みつき (Mitsuki Maya)。(林迅景攝)


粉絲見面會。(林迅景攝)


粉絲見面會。(林迅景攝)


粉絲見面會。(林迅景攝)


現場好多人。(林迅景攝)


現場好多人。(林迅景攝)


現場好多人。(林迅景攝)


大家都好盡興。(林迅景攝)


大家都好盡興。(林迅景攝)


大家都好盡興。(林迅景攝)


好受歡迎。(林迅景攝)


好受歡迎。(林迅景攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!