掃呢頁CODE去手機

2023年6月9日 星期五

曾志偉回憶人生低潮 做龍虎武師:8個加埋唔夠畀我去睇醫生 #曾志偉

曾志偉憶述當時辛酸:「嗰陣我一個人病,病就最慘冇人。個個去晒開工,我一個人匿埋,好感觸就決定返香港,第二日就同家良哥講我要走。因為嗰陣行業低潮,能夠去 ...






曾志偉憶述當時辛酸:「嗰陣我一個人病,病就最慘冇人。個個去晒開工,我一個人匿埋,好感觸就決定返香港,第二日就同家良哥講我要走。因為嗰陣行業低潮,能夠去都係攞最低人工。我記得嗰陣風光三日,永遠都係頭三日大魚大肉,跟住就捱啦。」1976年曾志偉回港發展,並跟隨洪金寶和成龍先後在「邵氏」、「嘉禾」、「羅維影業」等電影公司中工作,慢慢進入事業巔峰。

點撃下圖睇曾志偉元配:

好開心!(FB照片)


好開心!(FB照片)


好開心!(FB照片)


完全看不出已經年近半百。(IG@bowie0221)


完全看不出已經年近半百。(IG@bowie0221)


完全看不出已經年近半百。(IG@bowie0221)


戲水。(微博@曾寶儀BowieTsang)


童顏。(微博@曾寶儀BowieTsang)


童顏。(微博@曾寶儀BowieTsang)


童顏。(微博@曾寶儀BowieTsang)


戴老花眼鏡。(IG@bowie0221)


年輕時期。(微博@曾寶儀BowieTsang)


年輕時期。(微博@曾寶儀BowieTsang)


同媽媽。(微博@曾寶儀BowieTsang)


兩父女一起上節目。(微博@曾寶儀BowieTsang)


兩父女一起上節目。(微博@曾寶儀BowieTsang)


兩父女一起上節目。(微博@曾寶儀BowieTsang)


真人騷。(微博@曾寶儀BowieTsang)


父女感情好。(微博@曾寶儀BowieTsang)


父女感情好。(微博@曾寶儀BowieTsang)


父女感情好。(微博@曾寶儀BowieTsang)


感情不錯。(微博@曾寶儀BowieTsang)


感情不錯。(微博@曾寶儀BowieTsang)


感情不錯。(微博@曾寶儀BowieTsang)


出席頒獎禮。(微博@曾寶儀BowieTsang)


撐場。(微博@曾寶儀BowieTsang)


上節目。(微博@曾寶儀BowieTsang)


Keep得好。(微博@曾寶儀BowieTsang)


Keep得好。(微博@曾寶儀BowieTsang)


Keep得好。(微博@曾寶儀BowieTsang)


主持。(微博@曾寶儀BowieTsang)


兩父女。(視覺中國)


兩父女。(視覺中國)


兩父女。(視覺中國)


自信。(視覺中國)


出席頒獎禮。(視覺中國)


出席頒獎禮。(視覺中國)


出席頒獎禮。(視覺中國)


溫馨。(視覺中國)


溫馨。(視覺中國)


溫馨。(視覺中國)


貼地。(微博@曾寶儀BowieTsang)


貼地。(微博@曾寶儀BowieTsang)


貼地。(微博@曾寶儀BowieTsang)


同陳意涵。(微博@曾寶儀BowieTsang)


同姚明。(微博@曾寶儀BowieTsang)


內地節目。(微博@曾寶儀BowieTsang)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!