掃呢頁CODE去手機

2023年6月9日 星期五

盤點港產片15個霸氣黑社會角色 吳鎮宇雙提名另有1個影后上榜! #吳鎮宇

1.張耀揚-《古惑仔》烏鴉烏鴉第一絕對毫無懸念,眾望所歸!直至現時為止,整個華人社會都仍然叫他做烏鴉,在《古惑仔3之隻手遮天》無論是酒樓反枱、投長紅、 ...




1.張耀揚-《古惑仔》烏鴉

烏鴉第一絕對毫無懸念,眾望所歸!直至現時為止,整個華人社會都仍然叫他做烏鴉,在《古惑仔3之隻手遮天》無論是酒樓反枱、投長紅、牛肉刀劈西瓜、打爛關二哥像、開槍殺死細細粒等,每一幕都被觀眾翻Loop又翻Loop,是整個《古惑仔》系列的最強反派,比洪興一眾主角更搶眼。重點是,無論香港以後出過幾多套黑社會電影,網民始終認為只有張耀揚能演活烏鴉一角,絕對是無可替代。

2.吳鎮宇-《古惑仔》𡃁坤/《無間道》倪永孝

吳鎮宇演過的兩個黑社會角色不分高下,《古惑仔》最搶戲反派,除了烏鴉,點少得𡃁坤?他沙啞的聲線與神經質形象,令角色更加立體,於《古惑仔》系列中陰濕卑鄙、壞事做盡,餵陳浩南食春藥令他「勾義嫂」再找人拍片、逼走蔣天生、將大佬B全家滅門兼監生活埋等,睇到人咬牙切齒。不過亦有人覺得他在《無間道》飾演斯文、孝順、食腦卻又心狠手辣的倪永孝,反而更考演技,一句「出得嚟行,預咗要還!」傳誦多年,網民至今仍為他失落金像影帝感到不值。

3.林家棟-《黑社會》東莞仔

網上一直流傳一句話:「跨欄只服東莞仔!」林家棟瀟灑敏捷跨欄的Gif圖,是每個與他有關的Post都會出現的,也有很多人爭相仿效。東莞仔為搶龍頭棍,對住同門的林雪都冇面畀,到第二集更變本加厲,於貨車上密室大混戰,以一敵眾,斬死了猛嗌「加錢」的職業殺手阿武(鄭浩南飾),貨車車門再次打開時,他拎住刀望出去,再補刀捅死阿武,型到裂!

4.劉德華-《門徒》昆哥

劉德華以往好有偶像包袱,甚少做奸角,而《門徒》中的毒梟昆哥是他演技一大突破。第一幕經典是他自卑心作祟發老脾,怕人看不起他,喝令侍應把碗拿走,全枱一人一罐魚子醬,怒罵:「當我茂利呀而家?」;第二幕經典,則是他理直氣壯講到自己賣白粉冇份害人:「哎唔知啊,我唔想知啊。做生意只係講供求㗎,有人買咪有人賣囉。喂,食煙仔夠有Cancer啦,咁咪一樣有人食。而家我做宣傳?我無喎,又唔係我哋導佢,無導過佢地呀,關我咩事啫,根本就係佢自己衰,根本就係佢自己衰!關我咩事啫?」

5.曾志偉-《無間道》韓琛

《無間道》中的韓琛,一出場對臥底敬酒,「我呢條命叫做一將功成萬骨枯。」「祝你哋喺警察部一帆風順!」皆是經典金句,但最搶戲一幕必定是他在警察總部掃跌飯盒,本來他對住黃秋生飾演的警長都笑笑口,但兩人講嘢句句有骨,琛哥一秒黑面變樣掉筷子,再一秒掃跌全枱飯盒,喝罵黃秋生,臨走前再講句「我睇你幾時死呀!」「你見過人入殯儀館同屍體握手未呀?」全個起承轉合絕對劇力萬鈞,教材級演技。

請按下圖睇其餘10個霸氣黑社會角色:

6.林懷樂-《黑社會》樂少:樂少表面上對爭做和聯勝辦事人無心戀戰,凡事以和為貴、以德服人,但其實才是最戀盞權力的一個,當住兒子面前用石頭砸死大D(梁家輝飾)及其妻子。(電影截圖)


到第二集,樂少為阻龍頭大佬鄧伯(王天林)捧對頭人Jimmy(古天樂飾),更不惜將鄧伯推落樓梯!(電影截圖)


7.譚耀文-《紮職》恆字耀文:未必太多人睇過《紮職》,譚耀文雖然是配角,但精湛演技一個人救了整部戲,淨係睇佢都值回票價,講數一幕、以及幫陳偉霆出頭趕走九紋龍,都是遺珠之一。(電影截圖)


8.梁焯滿-《古惑仔》肥屍:無需多講,雖然是嘍囉,但他一句「陳浩南可以喺度打架打到落去銅鑼灣做渣Fit人,我肥屍一樣得!」再嚇到山雞敗走,肥屍點都要上榜。(電影截圖)


9.梁家輝-《黑社會》大D:大D比梁家輝在《江湖告急》下旨出江湖姦殺令的任因久更勝一籌,聲大夾惡,為搶龍頭棍不惜將叔父碌落山,被捕時高調叫傳媒影清楚啲,更在臭格霸氣宣稱要搞「新和聯勝」,想收阿公皮!(電影截圖)


10.蔡堅成-《三五成群》神仙B:就算冇睇過套戲,都必定會在討論區睇過神仙B同廿八座大王對話的一幕,分幾鐘成永恆經典,台詞包括:「而家冇人識你呀,人起朵你起朵!」「俊?邊X度俊呀?」雖然神仙B只是路過的屋邨飛仔一個,但網民都話見到字都有聲。(電影截圖)


11.洪金寶-《殺破狼》王寶:洪金寶與甄子丹戲裡的終極之戰高手過招,有如真人版《街霸》,網民驚訝洪金寶速度之快,話睇到眼都突,就連《殺神John Wick 4》裡,Scott Adkins飾演的大鱷,都是向他致敬!(電影截圖)


12.張家輝《黑社會》飛機:好勇鬥狠的飛機為求上位不擇手段,殺人當然是某本,霸氣宣言:「我同阿公做嘢,邊個埋嚟冧邊個!」更連匙羹都敢吞落肚,大癲!(電影截圖)


13.萬梓良-《古惑仔》蔣天養:蔣生一行出嚟,個勢已經贏晒,「女人收我十萬匹,一樣要瞓低!」以及「做大事要成功,第一銀紙,第二銀紙,第三都係銀紙!」兩句,更是霸氣盡現!(電影截圖)


14.周潤發-《英雄本色》Mark哥:Mark哥用美金點煙一幕,全世界都識,邊個勁得過佢?這幕名場面幾十年來更被製成許多周邊商品!(電影截圖)


15.吳君如-《古惑仔情義篇之洪興十三妹》十三妹:最後是唯一上榜的女角——洪興十三妹,雖然戲分不多,但就演活重情重義的砵蘭街揸Fit人,在男性主義的電影中成功突圍,絕冇比下去,更助她奪得影后殊榮!(電影截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!