掃呢頁CODE去手機

2023年6月24日 星期六

吳嘉儀:吳嘉儀報喜拉埋天窗 爆老公心急想生豬B #吳嘉儀

藝人吳嘉儀(阿七)報喜將與男友Leo拉埋天窗,她透露婚期已定在今年8月13號舉行,她說:「要平衡番家人長輩嘅意願,我哋上午會着裙卦做中式接新娘出門儀式 ...






藝人吳嘉儀(阿七)報喜將與男友Leo拉埋天窗,她透露婚期已定在今年8月13號舉行,她說:「要平衡番家人長輩嘅意願,我哋上午會着裙卦做中式接新娘出門儀式,下晝就做西式證婚酒會,我哋兩個都鍾意cocktail party,覺得Chill啲,可以同出席嘅親友傾吓偈打卡影相,要多謝我哋嘅Wedding Planner,佢介紹咗好多婚禮迎賓玩意畀我哋,DIY香水booth、即影即有booth、仲有雪糕檔,加埋我班TVB朋友組成liveband,希望來賓同我哋可以開party咁,過一個愉快嘅下晝。」


兩人準備去邊度蜜月?她說:「要睇工作安排呀,公司肯畀我請假,最想去老公"豬仔"嘅故鄉海南島度蜜月,享受陽光與海灘,咁啱當年我父母都係去海南島度蜜月。」談到造人計劃,她說:「要睇緣分呀,老公好心急,希望趕得切生到個龍"豬"BB。」


阿七又分享與未婚夫的難忘事,她表示有一段長時間,因為大家各有各忙,最珍貴的拍拖時間就是對方開車接送她返工收工,她笑說:「我哋試過由香港一直駕車到湖南、湖北、江西,自駕遊,800公里嘅旅程一直坐喺佢側邊,一齊去搵啲古迹睇吓。佢話過:『第時我哋退休,豬仔會揸住架露營車環遊世界,去唔同國家探朋友,我永遠都坐喺佢旁邊陪住佢。」她又大讚未婚未是個100分柴可夫,無論她凌晨收工對方都會接送她,她說:「我拍劇試過成身泥,仲要趕住去排話劇,佢都會安全送我去目的地。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!