掃呢頁CODE去手機

2023年6月24日 星期六

洪永城:洪永城被胡美貽意外擊中下體 痛到企唔到! #洪永城 #胡美貽

由洪永城(Tony)、胡美貽(Nicole)及布樂文(JB)主持的旅遊節目《阿媽唔信我去亞馬遜》將播出最後兩集,3人式進入亞馬遜熱帶雨林區,並在兩名導 ...






由洪永城(Tony)、胡美貽(Nicole)及布樂文(JB)主持的旅遊節目《阿媽唔信我去亞馬遜》將播出最後兩集,3人式進入亞馬遜熱帶雨林區,並在兩名導遊引領下,全程冒雨走過蟻洞、避開毒牛蛙及巨型蜘蛛抵達雨林區山頂。他們除了體驗各式各樣叢林生活,更表演魔術及與當地土著共享嘉年華,其間發生小插曲,Nicole跟Tony完成魔術表演返回後台時,Nicole不小心意外擊中Tony「男人最痛」,Tony更是痛至一度不能企直,相當爆笑。他們又跟大小朋友進行「粟粉」大戰,結果Nicole同JB頭部成重災區,齊齊「毁容」。


談到相隔十八年終圓夢到了亞馬遜,Tony坦言能夠完成願望清單非常開心,談到旅程最驚險地方,他憶述是跳入亞馬遜河游水,他說︰「聽講有種牙籤魚,如果喺河屙尿,會吸引佢哋沿尿道游入你身體。雖然都係傳聞,但都要小心為妙,所以臨出發前我唔敢飲水,仲要屙晒尿先至落河。」Nicole受訪則指最難忘是34小時船程上要時刻保持警惕︰「導遊叫我哋要注意個人財物,因為好大機會有人偷嘢,同佢哋要逃走好易。加上船上面環境真係幾惡劣又冇水,所以全程我冇刷牙、洗面,連洗手間都冇乜去,仲要瞌埋眼屙唔敢望。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!