掃呢頁CODE去手機

2023年6月25日 星期日

陳凱琳開豪華船P慶祝32歲生日 粉紅泳裝老公睇完「嘩」一聲 #陳凱琳

陳凱琳(Grace)和梁芷珮今日(25日)現身尖沙咀出席「藍.惜地球」活動,二人孖住做Model穿環保設計服裝,盼勾起大眾環保意識。陳凱琳表示自己好環 ...




陳凱琳(Grace)和梁芷珮今日(25日)現身尖沙咀出席「藍.惜地球」活動,二人孖住做Model穿環保設計服裝,盼勾起大眾環保意識。陳凱琳表示自己好環保,想延續到小朋友都有美好生活:「我屋企都係放兩、三個環保袋,因為儲環保袋已經好唔環保!每一個人都做多步、唔用膠袋,我都會帶定跟身。」

日前陳凱琳32歲生日,老公鄭嘉穎在社交平台冧爆留言:「自2015年開始慶祝🎂祝我老婆生日快樂,你真的是奇妙恩典。 😏❤️」陳凱琳透露二人撇甩三個仔,與丈夫到了一間好浪晚的餐廳食燭光晚餐,過二人世界:「我哋去咗間好浪漫嘅餐廳,因為有Live band可以隨時點歌,老公都點首歌比我聽。我都有叫佢唱比我聽㗎,但係佢話屋企都成日聽佢唱㗎」陳凱琳透露日前跟親友出海遊船河,預告超性感,連老公上船前過目後都「嘩」了一聲,她笑說:「我着咗最喜歡嘅粉紅色泳衣,款式同選港姐時差唔多,遲啲會喺在社交網同分享靚相。」

陳凱琳透露今次船P所穿嘅泳裝同選港姐時差唔多,唔知係邊款呢?(tvb.com)


陳凱琳透露今次船P所穿嘅泳裝同選港姐時差唔多,唔知係邊款呢?(視覺中國)


陳凱琳係三子之母,經常都係性感出Po。(IG@ghlchan)


火辣靚媽。(IG@ghlchan)


火辣靚媽。(IG@ghlchan)


大肚都咁性感。(IG@ghlchan)


唔知係咪每套性感衫都要畀老公過目?(IG@ghlchan)


陳凱琳係三子之母,經常都係性感出Po。(IG@ghlchan)


活動後,陳凱琳坐言起行,在社交平台分享船P靚相,粉紅三點式泳裝果然好性感,她是全場最瘦;除媽咪之外,好姊妹龔嘉欣都有出席,但近來被指發福不少,當日亦沒有換上泳衣。陳凱琳以英文寫著:「三十幾歲🤭 不能要求更好的方式來慶祝我的 32 歲生日了! 非常感謝我的家人和朋友為我安排了這次的船派對 🛥️!一切都是來自天氣、食物🤤還有娛樂的祝福! 一直以來,我愛你所有人! (P.s. 謝謝各地朋友的祝福, 超級感謝,也祝大家有個美好健康的一年! )🛥️豪華有趣的遊艇」。

真係愛得超甜蜜。(IG@ghlchan)


陳凱琳喺豪華遊艇上開生日派對。(IG@ghlchan)


全場最瘦。(IG@ghlchan)


陳凱琳真係全場最瘦。IG@ghlchan)


龔嘉欣微胖身材,所以都冇換上泳衣。(IG@ghlchan)


媽咪同囝囝都有落水。(IG@ghlchan)


真係超級fit。(IG@ghlchan)


此外,梁芷珮亦是環保達人,即使夏日炎炎都盡量唔開冷氣:「因為循環影響生態,再唔環保連冰川都會冇,嚟緊想去北極,如果見到動物我會即時開Live比小朋友睇,希望教到佢哋一啲課外知識。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!