掃呢頁CODE去手機

2023年7月18日 星期二

傳奇男優加藤鷹出山拍AV! 港產AV女優Alice Wong:佢話好鍾意我 #Alice #Alice Wong #加藤鷹

港產AV女優Alice開直播搵錢AliceWong接受《香港01》訪問時表示,現時她還是繼續做拍片和直播工作。現時她已和台灣一個直播平台簽約定期做直播 ...






港產AV女優Alice開直播搵錢

Alice Wong接受《香港01》訪問時表示,現時她還是繼續做拍片和直播工作。現時她已和台灣一個直播平台簽約定期做直播。她說:「直播嗰邊有大尺度,香港唔做得,所以就唯有香港、台灣兩邊走,仲有,有時要去粉絲見面會。」她透露,現時有工作需要的話就在台灣留數天。

同加藤鷹老師合作感興奮

講起這次與加藤鷹老師拍片的經驗,她就十分興奮開心,坦言加藤鷹是她從小的偶像,有機會與他合作是她夢寐以求的事。她說:「好X正呀!梗係前所未有嘅感覺啦,我好榮幸係加藤鷹杯茶,成個過程加藤鷹都係咁主動撩我,佢話我係佢鍾意嗰類型嘅女仔,真係超開心!」

想同小朋友盡快搬走

早前專訪中,Alice Wong透露自己曾被家暴,遺憾的是直到現在情況還未有改變。她說:「前兩日先俾屋企人家暴入院,不過只係輕微傷。」正因為環境所迫,所以她才想努力搵錢搬走。她續說:「想賺夠就搬,而家都搵緊有冇日本片商可以合作。」

專訪|香港第2位AV女優Alice係單親母 為養兒拍AV:前夫冇贍養費

Alice:而家生活都成問題

她坦言,現時有直播,加上不定期的影片拍攝和每個月4日在餐廳的工作,每個月干均亦只有約$15,000收入。她說:「餐廳份工冇人認得我,因為戴咗罩。拍AV係辛苦嘅,平均一套8小時,但係上一次我哋拍咗21個鐘。」被問道將來會不會尋找其他職業,她就回答:「轉型成功就會轉型,但係會暫時做住先。賺錢同餓死之間,我一定會揀賺錢!冇錢真係冇人會幫你,有能力嘅時候,尊嚴就會返嚟。而家生活都成問題,我又點諗將來,係咪?」

台灣粉絲好瘋狂

Alice表示,台灣的粉絲較香港的粉絲來得瘋狂,因為他遇過有人專程由墾丁騎一個小時電單車去高雄找她。她說:「特登嚟就係為咗同我合照,仲有好多人就咁睇直播都估到我住邊間酒店,然後就會去樓下等我,同我say hi。可能係由因為佢哋希望透過偶遇,睇吓有冇機會做到朋友或者做到直播嘅男主角掛...尋日拍片中途仲有粉絲衝入嚟指名要搵我合照,事先我哋都冇公開地址。」

Alice Wong同加藤鷹一齊拍片。(IG@_alice_life0.2)


Alice Wong同加藤鷹一齊拍片。(IG@_alice_life0.2)


Alice Wong同加藤鷹一齊拍片。(IG@_alice_life0.2)


Alice Wong同加藤鷹一齊拍片。(IG@_alice_life0.2)


Alice Wong同加藤鷹一齊拍片。(IG@_alice_life0.2)


Alice Wong同加藤鷹一齊拍片。(IG@_alice_life0.2)


Alice Wong同加藤鷹一齊拍片。(IG@_alice_life0.2)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!