掃呢頁CODE去手機

2023年7月1日 星期六

炎明熹(GiGi):18歲炎明熹首次入馬場落注攞彩 失望遊台灣冇艷遇 #炎明熹

「聲夢人氣王」炎明熹(Gigi)、周吉佩、李佳及羅啟豪今午(1日)現身馬場獻唱娛賓。Gigi吸引逾百粉絲到場「贈興」,18歲的她自爆首次入馬場,感覺相 ...






「聲夢人氣王」炎明熹(Gigi)、周吉佩、李佳及羅啟豪今午(1日)現身馬場獻唱娛賓。Gigi吸引逾百粉絲到場「贈興」,18歲的她自爆首次入馬場,感覺相當興奮及奇妙,又笑言:「有朋友仔叮囑我落注,話首次入場要買啲攞過彩。我就唔想自己中獎,寧願留番幸運等有需要嘅時候,同場馬會做咁多善事,我想幫吓人!」


剛從台灣畢業旅行返港的她,透露10日行程走遍台北、高雄、台中及宜蘭等地:「加埋我3個女仔夾份買嘢,每人出5千蚊旅費,不過都用唔晒,我淨係買咗把梳畀自己,同埋啲手信咁。(有冇食好嘢?)都有,但唔多,可能因為太熱冇咩胃口。(有人認出你?)喺台北多啲,同埋要同一班年輕人講聲唔好意思,我同學竟然話佢哋認錯人,下次見到同你哋影番合照。(有冇男撩你?)冇,有啲失望!」她又指計劃將旅程的片段剪輯:「我剪咗1日已覺得好花時間,可能要剪1萬年,哈哈!」


談到獲得「2023香港傑出少年」,Gigi開心表示:「多謝呢個獎陪伴我嘅17歲,17歲得獎到18歲領獎,呢個獎係榮幸嚟嘅,同埋畀我識咗個好靚嘅女同學。」至於被指日前於公開活動與曾比特「夾口形」唱歌,她說:「都係一個經驗嚟嘅,大會安排,我生咗兩粒痱滋好痛呀。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!