掃呢頁CODE去手機

2023年8月28日 星期一

港姐2023|莊子璇問答環節神勇 被質疑預知題目:咖啡因發揮作用 #港姐 #港姐2023 #莊子璇

《2023香港小姐競選》賽果昨晚新鮮出爐,冠軍由15號莊子璇大熱奪得,亞軍是獲得最上鏡小姐的4號王怡然,季軍是17號王敏慈,選美盛事圓滿落幕。有網民不 ...




《2023香港小姐競選》賽果昨晚新鮮出爐,冠軍由15號莊子璇大熱奪得,亞軍是獲得最上鏡小姐的4號王怡然,季軍是17號王敏慈,選美盛事圓滿落幕。有網民不滿賽果,質疑賽果早已內定,更直指冠軍莊子璇在決賽答問環節表現太世過界女、太擦鞋,同時在最尾五強答問環節,對答流暢自如,被質疑一早預知問題,做定晒功課。不禁令到網民聯想到早前有傳她主動埋身幕後施「冧功」企圖搏好感事件有關。

今日(28/8)港姐冠軍莊子璇(Hilary)現身將軍澳電視城出席港姐活動,就事件接受《香港01》訪問時說:「其實自己都有睇相關嘅報道,但不過睇咗一陣太攰就瞓咗。但無論點都好,都係各花入各眼,每個人都有自己嘅心水。(你答問環節接現神勇對答如流,自己有冇翻睇片段?)我仲未睇呀,因為我唔敢喺電話度睇自己個樣。不過我都覺得當晚自己個轉數都答得幾好,可能喺開騷前幾個鐘飲咗杯咖啡,啲咖啡因發揮作用。本身我係冇飲咖啡嘅習慣,之前有人叫我試吓飲吓咖啡提神,點知飲完係好亢奮,發覺原來都真係有用。」

莊子璇香港小姐2023|素顏學生相曝光 中學時期已是美人胚子

被問網民質疑預先知道問題?Hilary表示:「其實係有啲嘢係可以預先知道少少嘅,就好似大會都有同我哋講過,要睇多啲關心香港嘅時事新聞,變咗我每日都有留意嘅。其實我都tip中夜市嗰題。同埋非洲做酋長嗰題,點解我會扯到港姐選舉,係因為我有睇返歷屆港姐參選嘅片段,而佢哋3甲嘅港姐,都有帶到香港小姐嘅主題,咁所以我就想帶返多啲關於香港小姐嘅主題。」

Hilary透露參選前後,都有翻睇歷屆港姐問題環節。(梁碧玲攝)


Hilary透露參選前後,都有翻睇歷屆港姐問題環節。(梁碧玲攝)


莊子璇表示飲完咖啡好亢奮。(深碧玲攝)


莊子璇表示飲完咖啡好亢奮。(深碧玲攝)


莊子璇表示飲完咖啡好亢奮。(深碧玲攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!