掃呢頁CODE去手機

2023年8月28日 星期一

去邊啊Do姐|鄭裕玲爆林家謙係色魔:佢話要同我一齊浸溫泉 #Do姐 #林家謙 #鄭裕玲

Do姐說Tyson精打細算,食嘢計過度過,食量比自己還少;嘉豪則是Freerider,好多地方都冇去過,乜都Sayyes;而家謙居然被Do姐形容為「色 ...




Do姐說Tyson精打細算,食嘢計過度過,食量比自己還少;嘉豪則是Free rider,好多地方都冇去過,乜都Say yes;而家謙居然被Do姐形容為「色狼」,Do姐指他無厘正經:「你唔好睇佢謙謙君子咁,佢成日問可唔可以同你一間房,浸溫泉又話我哋係咪一齊浸,我睬佢都傻。」而Jeffrey雖然常常否定Do姐,但說話好像哲學家,適合深度遊;細貓則是暖男,又充當翻譯角色。

Do姐分享自己去阿爾卑斯山山頂,以及Me time遊新加坡都十分難忘,而活動結束後,Do姐跟嘉豪、細貓受訪,讚幾位很尊敬自己,開心對方答應自己邀請,說:「都要你肯嚟先得嘅!」嘉豪聞言即回答:「嘩好難答呀呢個訪問,多謝邀請我哋,咁梗係赴湯蹈火」Do姐與嘉豪的行程較密集,歐遊搭車動輒三、四小時,笑說:「傾心事都傾晒,後尾唔傾」問嘉豪有什麼心事,他指是人生課題,但自己坐車都坐到斷片,已經沒什麼記憶。

已有好一段時間冇拍旅遊節目的Do姐,認為今次跟以前最不同的,是以前好興主持人要分上、下靶,但今次全部人與她平等,大家一齊去旅行,是彼此的旅伴,更問嘉豪:「講!我有冇恰過你?」嘉豪則說:「冇!一定冇!」被問五位男生中,有沒有哪位最令Do姐嘔血,她思考一會後答:「Jeffrey啦,原來佢嘅口頭禪係『唔係』,講乜都話唔係,但又唔係真係mean『唔係』,只不過係口頭禪。」

其後家謙、Jeffrey跟Tyson受訪,講到家謙被Do姐說是色魔,Tyson連番附和:「係呀!係呀!」家謙則搞爛Gag說:「我係Sick魔啫,成日病。(家謙好大膽,話同Do姐浸溫泉!)浸溫泉我都冇話點浸,分開房浸都得,有時唔一定要同一個空間浸,我哋睇手機都分開一齊睇,疫情之後嘅世界就係咁。」

Tyson被Do姐指為了保持身材,食嘢都要計住就住,他透露:「有一日我見到話要食齋,跟住我呆咗,心入面爆咗句粗,我本身諗住好啦,為咗節目今日豁出去食好嘢,點知去到......食齋?OK。」Tyson自爆節目組事前叮囑他盡量少講粗口,家謙即窒他:「你唔爆粗冇嘢講㗎喇喎。」Tyson都承認:「冇得講粗口我冇嘢講,冇得好爽快咁表達,冇咗七成我要講嘅情緒。」

按圖睇更多活動花絮:

《去邊啊Do姐》記者會花絮。(陳順禎攝)


《去邊啊Do姐》記者會花絮。(陳順禎攝)


《去邊啊Do姐》記者會花絮。(陳順禎攝)


《去邊啊Do姐》記者會花絮。(陳順禎攝)


《去邊啊Do姐》記者會花絮。(陳順禎攝)


《去邊啊Do姐》記者會花絮。(陳順禎攝)


《去邊啊Do姐》記者會花絮。(陳順禎攝)


《去邊啊Do姐》記者會花絮。(陳順禎攝)


《去邊啊Do姐》記者會花絮。(陳順禎攝)


《去邊啊Do姐》記者會花絮。(陳順禎攝)


《去邊啊Do姐》記者會花絮。(陳順禎攝)


《去邊啊Do姐》記者會花絮。(陳順禎攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!