掃呢頁CODE去手機

2023年8月28日 星期一

Edan尾場爆褲鏈勁緊張 澄清MIRROR缺席頒獎禮:以我所知無話唔去 #Edan #MIRROR #呂爵安

Edan(呂爵安)昨晚(27日)舉行個人演唱會《EDANLUI「INMYSIGHTOFE」SOLOCONCERT2023》舉行尾場,兩位嘉賓邱鋒澤、陳 ...






Edan (呂爵安)昨晚(27日)舉行個人演唱會《EDAN LUI 「IN MY SIGHT OF E」 SOLO CONCERT 2023》 舉行尾場,兩位嘉賓邱鋒澤、陳零九先後登場,令向來係「追星界天花板」嘅Edan再次成就解鎖。

完騷後,Edan接受訪問時直言有不捨,但他認為三場都足夠,又自評今次有80分。「因為其實都攰嘅,一方面要keep聲音狀態,體力同精神上嘅疲累,因為連續幾日做同樣嘅嘢,會麻木,所以三場係好好嘅嘗試。」

Edan 又提到驚險爆呔事件,他表示準備為《霸道總裁》出場前,突然發現爆呔,服裝即時拿出針線縫補,但他卻十分擔心。「因為我今日入面係著孖煙囱,但跳唱咁有型,爆個格仔孖煙囱出嚟。」提到與B Team的篤棟Talk環節,Edan 表示構思練習一個星期以上,而第二場開始,將私生飯part刪走,他表示未有不快,亦不是因為收DM之故,一切都是以節奏爽快為主。「係咪親身經歷?我第一場有講如有雷同,純屬巧合。」

另外,提到MIRROR將缺席頒獎禮一事,Edan表示:「以我所知,無話唔去嘅,因為公司話嚟緊有演唱會,所以lock咗期唔可以接工作,但樂壇盛事,有得參與當然要參與,公司都會安排,但我都係等通知。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!