掃呢頁CODE去手機

2023年8月4日 星期五

港姐2023|大熱莊子璇被爆黐幕後攞着數擺款 鄧凱文:是非一定有 #港姐 #港姐2023 #莊子璇

候選佳麗鄧凱文(Eris)今日(4/8)現身尖沙咀出席《2023香港小姐競選》宣傳造勢活動。提到今屆港姐又有是非,有人爆料指候選佳麗莊子璇(Hilar ...




候選佳麗鄧凱文(Eris)今日(4/8)現身尖沙咀出席《2023香港小姐競選》宣傳造勢活動。提到今屆港姐又有是非,有人爆料指候選佳麗莊子璇(Hilary)自恃大熱擺款成犯眾憎,遭眾佳麗群起杯葛。被問到有否見過Hilary 擺款?Eris接受《香港01》訪問時表示:「咁又冇。而我同Hilary本身都幾好朋友,其實佢對人都好友善,而是非呢樣嘢就一定有,因為呢個係一個比賽嚟。(有冇見過她受其他佳麗不禮貌對待?)其實大家都好sweet,但聽到呢件事我都感到好意外,我覺得今屆係最少紛爭,相比以往係冇。(你首次參選,你又知今屆係最少紛爭?)哈哈,因為我有睇無綫嗰套《美麗戰場》劇集,個劇集係講到好嚴重,搞到我嚟參加嘅時候係好驚㗎,但發覺原來又唔係心諗嗰樣咁複雜嘅,感覺到大家都係各自努力。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!