掃呢頁CODE去手機

2023年8月4日 星期五

陶大宇買金撈氹自己開心 爆師奶殺手先係圈中「撈王」 #殺手 #陶大宇

他表示,名錶是獎勵自己多年辛苦工作的成果。他說:「好似有人鍾意買衫,有人買車。其實疫情前好幾年買咗,只不過擺埋冇戴,自己買返嚟都唔超過10次。咁買返嚟 ...






他表示,名錶是獎勵自己多年辛苦工作的成果。他說:「好似有人鍾意買衫,有人買車。其實疫情前好幾年買咗,只不過擺埋冇戴,自己買返嚟都唔超過10次。咁買返嚟,得閒都要摸吓佢嘅。」多少錢入貨?他表示很少留意價格。他說:「好少check,不過錶都有保值嘅,唔同玩車,新車落地就冇咗20%,我覺得玩錶幾好呀,又保值。」

「師奶殺手」陶大宇係孝順仔 獨力照顧92歲母親:寧願自己有病痛

家中有多少收藏?他坦言只有幾隻,不過話題一轉,他就大爆吳啟華才是圈內的「撈王」。他說:「我又冇啟華哥咁多嘅,聽聞佢有超過80隻。啟華哥好勁㗎!我喺佢心目中只係皮毛,攞個報名紙做會員。佢嗰啲卡號係01咁樣㗎,哈哈哈,有時我都要向佢請教。佢仲成日post上Instagram,話自己入咗咩貨。有時我同佢一齊喺內地做嘢,我撞過佢好多次,但係佢次次都係戴唔同款嘅錶。我真係得幾隻,唔夠佢多,細路仔泥,排到去街尾。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!