掃呢頁CODE去手機

2023年8月4日 星期五

【MIRROR成員】Ian+Edan+Jer拍廣告搞笑互窒 為陳卓賢慶生齊唱生日歌 #Edan #Ian #Jer #MIRROR #呂爵安 #慶生 #柳應廷 #陳卓賢

▲(左起)Jer、Ian、Edan。MIRROR成員Ian(陳卓賢)、Edan(呂爵安)和Jer(柳應廷)齊為燕餾水拍廣告,在拍攝當日,三子狀態極佳, ...




(左起)Jer、Ian、Edan。



MIRROR成員Ian(陳卓賢)、Edan(呂爵安)和Jer(柳應廷)齊為燕餾水拍廣告,在拍攝當日,三子狀態極佳,不但很快進入情緒,更比預料時間提前完成拍攝。大家亦不忘搞笑本色,互窒搞下氣氛。

為讓喝水的近鏡拍攝得完美,三子每人連續飲下數支水,Ian表示毫無難道:「肌肉需要穩定嘅營養及氧氣供應先可以正常運作,而水唔單只係將碳水化合物分解轉化成肌肉營養嘅必須元素,更加係肌肉氧氣嘅來源,所以每日我都飲用最少兩至三公升嘅蒸餾水,區區數支水絕對難唔到我。」

為Ian慶祝生日

Jer亦不甘示弱地說:「唔好以為只有你健身先多飲水,我平日養聲都係靠多飲水,絕對係我嘅健康之選。」突然間,Edan爆出一句:「你哋飲嘅只係蒸餾水,只有我一口氣飲咗3罐蘇打水,依家對住你哋真係一肚氣!」Ian及Jer被Edan的無厘頭式搭話,搞到哭笑不得。

恰巧拍攝前一天是Ian的30歲生日,廣告商準備了生日蛋糕給Ian一個驚喜,補祝「陳三張」生日,Edan和Jer更帶領全場工作人員齊齊唱生日歌,為隊友慶祝三十而立,唱得特別落力。

撰文 :TOPick柴犬出動




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!