掃呢頁CODE去手機

2023年8月22日 星期二

港姐2023:港姐2023︱潘明璇稱天生Pizza面 插前度亂爆料講大話 #港姐 #港姐2023

港姐候選佳麗潘明璇近日被前男友曝光舊相,指她曾整容及出軌。今日(22日)潘明璇現身港姐活動時否認前男友指控:「我細個好肥,我好鍾意食嘢,最鍾意食piz ...






港姐候選佳麗潘明璇近日被前男友曝光舊相,指她曾整容及出軌。今日(22日)潘明璇現身港姐活動時否認前男友指控:「我細個好肥,我好鍾意食嘢,最鍾意食pizza,大家都叫我pizza姐,啲人話我個樣同依家唔一樣,我想講減肥、美容同化妝係可以令個樣唔同。至於個鼻有紗布張相,係我當時踩單車發生意外受傷,所以大家會見到鼻樑有駝峰,好多網民話我pizza面,如果我真係整容,我點解唔整靚啲整到冇咗塊pizza面?」


她強調跟男友分手並非因為第三者,而是出於性格不合及自己不想跟對方一齊,故主動提出分手,但對方不時會傳電郵給她要求復合,又指對方上月也有傳電郵為她加油,故此對前男友突然「爆料」感驚訝,問到會否擔心對方繼續爆料?她說:「佢要講大話也都辦法,(有冇影過私密照?)冇影過。(有冇影響比賽信心?)唔會,不過初時都有啲驚,但大家都好支持我,媽媽幫我交咗件事畀律師處理,佢叫我專心比賽。」她希望前男友的內心能健康快樂一點,不要太多負能量。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!