掃呢頁CODE去手機

2023年8月22日 星期二

鄭中基終等到紅館批核 Ronald明年香港舉行演唱會:鐵柱終於磨成針 #鄭中基

鄭中基(Ronald)於上月剛於澳門完成《FragmentsofWonder鄭中基世界巡迴演唱會2023》首站後,今日(8月22日)宣布將於2024年 ...






鄭中基(Ronald)於上月剛於澳門完成《Fragments of Wonder 鄭中基世界巡迴演唱會2023》首站後,今日(8月22日)宣布將於2024年 2月檔期,於紅館舉行演唱會的香港站!

其實Ronald一直都收到不少信息問「幾時開紅館呀?」,自上月澳門首站啟動後,更加激增,而由去年中秋第一次入紙至今已一年。

【鄭中基演唱會2023】澳門首站開鑼Ronald首做監製 Edan蝦頭現身支持

我真係好開心!

Ronald表示,收到紅館確認信的一刻都有點難以置信:「鐵柱終於磨成針!上年中秋開始入紙,每個月入,入到變成每個月嘅指定動作,當收到紅館成功批俾我哋封信嗰一刻,大腦空白一片,心諗:『係唔係㗎?真係得咗啦?』我真係暈一暈,然後花咗10幾分鐘冷靜咗個人之後就諗點樣部署。」

他續指:「除咗通知各個部門外,最想嘅就係同大家分享第一手消息,Show date大概係2024年2月13至18號,但實質日子暫時未定到,定到又再即刻話俾大家聽,我知道講到好亂,但係我真係好開心!再次農曆新年見!」

以幽默度艱難時期

演唱會的《Fragments Of Wonder》靈感源自於疫情爆發,經歷完這段時間,Ronald 深刻體會到,無論環境多麼惡劣、困苦,人們都能找到快樂的碎片。他也發現香港人具有很強的適應能力,這讓他決定創作《Fragments of Wonder》這個概念。

疫情期間,鄭中基創立個人的Youtube頻道「機動電視台RTV」,以幽默和歡樂去感染人們,與人們共度艱難時期,成為大家心中的力量!

最新影片推介:麥詩敏專訪

撰文 :TOPick柴犬出動




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!