掃呢頁CODE去手機

2023年8月7日 星期一

乘港鐵遭大叔偷拍 女子當場斷正要求刪相 網民盛讚夠勇敢 #港鐵

近年愈來愈多港人在街上會拍下美景、食物,甚至是人物,並上傳至社交平台分享見聞。日前就有女網民在社交平台發文反映,當日在乘搭港鐵期間,從車窗倒影發現被坐 ...






近年愈來愈多港人在街上會拍下美景、食物,甚至是人物,並上傳至社交平台分享見聞。日前就有女網民在社交平台發文反映,當日在乘搭港鐵期間,從車窗倒影發現被坐在對面的大叔偷拍,男方一開始否認,但事主卻在其手機發現自己的相片,遂要求對方刪除。原以為事件告一段落,未料該男再次舉起手機偷拍,其猖狂的行為引起事主反感。


女苦主今日(6日)凌晨在Facebook群組「沙田之友」發布貼文及數張圖片,指昨晚(5日)自己搭屯馬綫列車回家期間,「喺鑽石山站呢一個男人上咗車冇幾耐,畀我透過後邊玻璃反射,發現佢影緊我相。我即刻開電話影低個倒影,make sure(肯定)我冇搞錯,佢真係影緊我」。女事主遂走向對方邊本問「做乜影我相」,惟男方初時否認,並隨即在手機主頁打開了某遊戲軟件,「佢咋傻打開咗個遊戲。之後先慢慢打開相簿,入邊真係有我(女事主)嘅相」。


事主其後要求對方將相片刪除,此時卻獲旁邊的乘客提醒,「Delete(刪除)咗之後隔離有位女士好好心同我講話雖然delete咗,但係垃圾桶入邊可以復原」。惟男方繼續否認指「Del咗就冇」。該名女乘客看不過眼,終向偷拍漢拿取手機,將放於垃圾桶內的照片均刪除。不過,事主表示原以為告一段落,「但係過咗1分鐘又畀我見到佢(偷拍大叔)開返個相機,我又即時制止佢,佢又係話冇」。對方兩次偷拍且猖狂的行為,女事主決定將事件公諸於眾,同時鼓勵市民遇到同類事件「唔好驚或者厭麻煩」。


貼文曝光後引起大量網民的熱議,不少網民稱讚事主及熱心幫忙的女士勇敢,「真係要出聲」、「畀個叻事主同位女士,夠膽出聲」、「係要畀呢啲人知,我哋唔好蝦!」。大部分網民則批評涉事男子的行為,「影衰晒啲男人」、「好似前世未見過女人咁」。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!