掃呢頁CODE去手機

2023年8月7日 星期一

溫拿:溫拿告別騷出動家人團 譚詠麟堅持「收埋」個仔 #溫拿 #譚詠麟

溫拿假紅館舉辦的7場告別演唱會昨晚(6日)開鑼,除了5位成員合唱外,各人均有個人表演環節,彭健新率先獨唱,中途有美女為他遞上結他、黑超及水,認真艷福無 ...






溫拿假紅館舉辦的7場告別演唱會昨晚(6日)開鑼,除了5位成員合唱外,各人均有個人表演環節,彭健新率先獨唱,中途有美女為他遞上結他、黑超及水,認真艷福無邊;阿強以低音結配數白欖。陳友就邀請了兒子及一對孫仔女出場唱出《Sha La La La》,他表示:「我想請我個仔同孫同大家見面影張相,等個孫大個知道,原來爺爺隊Band係咁巴閉。」他謂感激大家成就這個50年派對:「大家識於微時,我哋當時仲係小鮮肉,依家我已經係樂悠卡卡主,人生最開心快樂係依家,幾兄弟幾十年遇到高高低低都係積極面對,日日是好日,雖然個天唔應許日日藍天白雲,但喜樂嘅心就係良藥,你睇下阿強覺唔覺得佢愈來愈靚仔?」


至於鍾鎮濤(阿B)有女兒鍾懿助陣,他介紹對方出場時說:「呢位百厭星上咗溫拿嘅台三次,第一次係2歲,第二次唱歌,第三次彈琴,前日佢過埋19歲生日,真係女大十八變。」身穿黑色連身短裙的鍾懿唱出《Bohemian Rhapsody》及《剪愛》,大晒歌喉,
阿B聽完表示:「睇到大家反應就知佢冇乜丟架。」鍾懿稱上到台回憶番晒嚟:「記得6歲在紅館演唱,爸爸叫我練三字經,練得唔好唔可以上台唱歌。」阿B笑言可以不用念這個三字經,而是學幾位溫拿伯伯在後台講的「三字經」,鍾懿續指:「好感恩來到呢個咁特別演唱會,因為係溫拿告別演唱會,好唔捨得係溫拿,溫拿係睇住我長大,唔止係聽佢哋唱歌,我仲見到佢哋工作熱情同努力,以及帶畀大家歡樂,因為呢個原因我好鍾意唱歌表演。」最後阿B寄語女兒:「做職業歌手條路係好崎嶇唔容易,你做歌手爹哋一定支持你,但你要以學業為重,兩樣都要畀心機。」而鍾鎮濤與譚詠麟合唱時,自詡兩人是「實力派天花板頂流天團」。


接近完場時,各人大談感受,阿強稱每次回港就像回家一樣:「不過我以為要畀家用,但原來仲有得收錢。」陳友笑言以前阿倫及阿B好靚仔,每次見到有粉絲衝過來,但最終只是跟自己擦身而過:「我自己知自己事,我又瘦又四眼又鶴咁,但個天好公平,依家大家都揸樂悠卡,我哋唔係好大距離,好感謝個天,世界60幾億人可以畀我哋五個走埋一齊。」彭健新透露父親一直想他子承父業做裁縫,身邊人常把玩音樂無出息掛口邊:「好在我遇到幾位兄弟,令我音樂上好大成就及有優質生活,我無入錯行,依家可以大大聲講我溫拿彭健新係玩音樂嘅。」阿B自言向來好重視家庭,視溫拿為家庭員:「有挫折同煩惱時,想起溫拿同粉絲,個心就好踏實,所有人都係我後盾,冇你哋冇我。」阿倫坦言疫情令他明白珍惜的重要性:「每次溫拿相聚都好珍惜,今日見到幾位兄弟狀態大勇、中氣十足,製造咁多歡樂畀大家,做到離而不休別而不傷,好兄弟係一生一世。」


完騷後溫拿接受訪問,講到他們在演唱會中表現甚為不捨,阿倫稱視每場個唱為最後一場,又指他們個唱的口號是離而不憂,別而不傷,問他們會否忍不住淚灑舞台?他說:「OK,太多嘢要記,冇得去分心。」早前中暑的他被問身體狀況,他表示幾好,聲音已恢復8成半,並揚言:「六成都夠唱。」


至於阿B的女兒鍾懿是否入行?阿B強調要以學業為重:「佢鍾意唱歌,如果兼顧到咪得囉,佢依家喺英國讀書,佢讀導演系,可能讀完書唔想入行呢,睇吓佢自己意願,總之讀書要有始有終。佢今晚好開心,佢由細到大都好鍾意表演,佢係睇住溫拿大,個騷對佢嚟講好有意思。」


而陳友的兒子及孫仔孫女齊上台表演,他自爆是第一次見孫女:「佢係喺美國出世,因為疫情關係,最近放假先返香港睇騷,阿仔話你都冇乜嘢留畀我,不如留個美好回憶畀我哋,上台係好難得嘅經驗。」阿倫聞言忍不住插口謂:「仲話冇嘢留畀佢哋,又車又樓又船。」阿倫又讚陳友獨唱環節唱得好,笑言擔心壯大對方的膽,再次出唱片為禍人間。提到陳友及阿B都攜下一代上台,問阿倫為何不安排兒子出場?他笑謂:「你咁客氣,佢有睇,越洋咁睇。(佢唔喺香港?)事業為重。」


另外,他們透露已計劃到澳門、新加坡、馬來西亞及內地開巡迴,問到今次是預演還是正式告別,阿倫坦言:「依家真係唱一場少一場,因為個成果係歌迷畀我哋,想同佢哋一齊享受成果同氣氛,今次真係告別,趁依家大家仲有頭髮有牙,行得走得,其實唔止我哋,都要為歌迷着想,大家年紀都會大,我哋都唔會再係Rock show,唔係小鮮肉咁跳來跳去,依家係罐頭肉、午餐肉。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!