掃呢頁CODE去手機

2023年9月11日 星期一

郭珮文:「港姐大騎樓」郭珮文難養得熟 寸嘴話唔知簽唔簽無綫 #港姐 #郭珮文

有「港姐大騎樓」之稱的郭珮文(Juliana)雖然落選,但由第一次面試直至決賽當晚都是風頭躉,憑住「高Ling」級身材再加上率真的性格,所以賽後她還是 ...






有「港姐大騎樓」之稱的郭珮文(Juliana)雖然落選,但由第一次面試直至決賽當晚都是風頭躉,憑住「高Ling」級身材再加上率真的性格,所以賽後她還是被不少網民睇好,直言支持她在娛樂圈發展。


不過做藝人終歸是雙向的,郭珮文昨日(9日)於社交網上網民玩「你問我答」,有網民問起:「會不會簽TVB?」時,她就這樣回答:「I'm honstly not sure because idk what kind of opportunities/offers are open to me but at the mean time I will start posting more on social media because this is what i enjoy doing...(老實講我依家都唔肯定,因為我唔知佢哋提供到啲咩機會或有乜條件畀我,但係由依家開始我會開始多啲post相,因為呢樣係我鍾意做嘅事)」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!