掃呢頁CODE去手機

2023年9月26日 星期二

林作:莊思敏無私談受騙經過 高調公開「黑店」真身 #林作 #莊思敏 #莊鍶敏

藝人莊思敏被捲入虛擬資產平台JPEX風波,今日(26日)返內地佛山為林敏驄監製新片《蓋世神功》開工,不過佢未出發先興奮,日前上載新片自揭遇騙案!原來係 ...






藝人莊思敏被捲入虛擬資產平台JPEX風波,今日(26日)返內地佛山為林敏驄監製新片《蓋世神功》開工,不過佢未出發先興奮,日前上載新片自揭遇騙案!原來係佢專程去網紅咖啡店打卡時,發現同網上介紹嘅裝潢相貨不對辦,疑似照騙。喺店外排足15分鐘隊嘅佢,邊笑邊呻:「同我喺網上睇嘅(相)差太遠喇,我直頭極度懷疑,哈哈哈哈哈哈。」佢仲走去同店內職員詢問,對方就解釋網上介紹圖係幾個月前嘅裝修,她續笑稱:「我好想知究竟呢間餐廳嘅老闆係乜嘢裝修概念,將原本好靚好啱打卡嘅地方變成依家咁簡約嘅地方。」


莊思敏就成間舖指唯一「無呃人」嘅地方係佢個無敵靚景觀,不過好可惜佢被安排坐喺遠離窗邊嘅位置,莊思敏仲企喺一對父子食客旁邊抱怨:「如果佢畀呢個景我坐呢,我會開心好多,我會冇投訴嘅,可惜畀咗對浪漫嘅父子坐咗呢個位。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!