掃呢頁CODE去手機

2023年10月12日 星期四

英超Fever:馬古尼自誇擁9成勝率 威脅1月離開曼聯 #曼聯

馬古尼今年擔正勝率近9成。(GettyImages)曼聯中堅哈利馬古尼近年表現一直受球迷詬病,失去正選後照入英格蘭國家隊亦備受非議,周六(14日)熱身 ...




馬古尼今年擔正勝率近9成。(Getty Images)


曼聯中堅哈利馬古尼近年表現一直受球迷詬病,失去正選後照入英格蘭國家隊亦備受非議,周六(14日)熱身賽對澳洲前,馬古尼接受訪問嚟個終極剖白,表示如果仍然長居後備,將會喺1月份尋求離開曼聯,而佢更自誇過去1年擔正擁有近9成勝率,證明自己應得正選。


上場聯賽對賓福特擔正,係馬古尼今季英超首次正選,佢亦交出助攻為曼聯實現絕殺,對於自己嘅情況,馬古尼表明:「我唔會接受1個月只踢1場波,如果情況持續,我肯定會同球會坐低傾,邊個踢正選唔到我決定,幾個星期後會更清晰。我依家嘅上陣機會絕對唔符合預期,呢個係我條底線。」


呢位30歲中堅為證明自己應做正選,更自誇擁有近9成勝率嘅數據:「我喺呢個領隊(坦哈格)手下嘅紀錄證明一切,我做正選嘅勝率係離奇咁高,睇番我之前15至20場踢正選嘅比賽,我會為自己表現開心。依家我先集中英格蘭2場賽事,之後再全力爭番喺曼聯嘅正選位置。」


自上年底卡塔爾世盃後,馬古尼為曼聯同英格蘭有18次正選上陣,成績係16勝1和1負,勝率達到88.9%,包括2023年6次喺英超正選上陣全勝。今個夏天韋斯咸曾經接近收購馬古尼,但最終因為獎金同人工問題傾唔掂而告吹。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!