掃呢頁CODE去手機

2023年10月23日 星期一

李幸倪Gin Lee:Gin Lee慘被屈做不雅片女主角 粉絲群疑遭騙徒入侵播毒 #Gin Lee #李幸倪

歌手GinLee(李幸倪)今年加盟英皇後人氣再升,不過人紅自然是非多,近日其粉絲社交群組,竟有狂徒發放外地不雅片連結,更聲稱片段女主角是GinLee, ...






歌手Gin Lee(李幸倪)今年加盟英皇後人氣再升,不過人紅自然是非多,近日其粉絲社交群組,竟有狂徒發放外地不雅片連結,更聲稱片段女主角是Gin Lee,甚至將群組改為不雅名字,即被其他歌迷狂轟,又指對方惡意散播網絡病毒。對此Gin Lee亦有留意事件,她表示沒有按進連結,怕是騙徒手法,估計按進連結後就會被黑客入侵或中毒,提醒大家若收到有關訊息,不要胡亂開啟連結。


Gin Lee接受東網時表示曾不幸中伏被網傳的露體相嚇親,令她有一段時間對社交網的私訊感壓力,她說:「好似喺上年早期啲嘅時間,因為我成日都好想睇吓啲Fans寫咩畀我,有時係一啲好感人嘅嘢,我唔想Miss咗任何嘅嘢,會盡量打開晒佢哋嘅DM(私訊)嚟睇。話說有一次,我不停開嚟睇,Message、相都係咁開,突然間睇到有一期有好多人Send佢嘅下體畀我睇。嘩!嗰次之後就好驚!驚咗一段時間,打開啲DM就有啲陰影,不過依家就冇咁驚,好啲啦。」


Gin又說被「露械相」嚇親後,發現社交網 中,除非是Accept了的朋友,否則所有傳收的相或Message畫面較矇,變相多了一個「安全模式」,她說:「就算唔小心撳咗一下,畫面都有啲啲矇,唔會立即好清晰、直接睇到啲相係乜,感覺安全啲。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!