掃呢頁CODE去手機

2023年11月8日 星期三

孫慧雪:孫慧雪中門大開Big爆波 離巢無綫即變搶手貨 #孫慧雪

藝人孫彗雪、趙璧渝及新人貝芓誼性感打扮出席美胸專門店剪綵活動,前兩者以西服「中門大開」露深隙,而貝芓誼更加大晒南、北半球,受訪時更一度因「走位」,被迫 ...






藝人孫彗雪、趙璧渝及新人貝芓誼性感打扮出席美胸專門店剪綵活動,前兩者以西服「中門大開」露深隙,而貝芓誼更加大晒南、北半球,受訪時更一度因「走位」,被迫中斷訪問,整理一番再繼續。


談到性感打扮,阿雪表示老公有要求拍照給他過目:「平日都係佢幫我揀衫嘅,點知佢整親隻腳,今次搞到要個客幫我搵,其實老公最緊要我型啫。」由於細仔剛滿3個月,但身形已似足1歲小孩,為照顧兩位囝囝已心力交瘁,想不到此時老公卻跌傷右腳令她「百上加斤」:「佢韌帶同半月板都有事,依家打緊石膏,遲啲就要做手術,如果韌帶都要做嘅話,咁就前後兩個手術嘞!」


阿雪坦言離開無綫後,其實已有其他電視台邀請她拍節目,加上近日工作變多,惟有盡做:「可能傾合作嗰度要多啲時間,遲啲再算。(細仔易湊?)就係唔簡單,佢凌晨會喊,姐姐又瞓咗,我要獨力面對,依家係一打三,湊『三個仔』(包括老公)呀!」


至於hot爆的貝芓誼表示平日罕有性感:「去沙灘着泳衣都冚多件T恤。(點解今次肯呢?)配合主題嘛,同埋我覺得件衫其實好高貴。」她透露自己以獨立歌手身份加入樂壇,且已推出新歌,望大家多多關注。


趙璧渝則忙於返深圳拍攝劇集《法證先鋒6 倖存者的救贖》:「我都係第一次返內地拍劇,覺得地方好大,同埋工作人員好多,係一次新見識,不過交通好花時間,來回香港及開工地點要花4小時。(陳山聰喺深圳開工,因為唔肯同粉絲影相,畀人喺網上公審。)如果有人搵我影相,我OK㗎,暫時我哋開工都係好多人圍觀啫,叫佢哋靜啲都叫得聽嘅。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!