掃呢頁CODE去手機

2023年11月7日 星期二

何依婷:無綫小花又嫁一個!何依婷宣布結婚 巴黎鐡塔下戴后冠影婚照 #何依婷

於新版《十月初五的月光》接捧佘詩曼而為人認識的無綫小花何依婷,今年8月被網民捕獲拍拖後大方認愛,相隔不夠3個月,今日(6日)她突然宣布結婚,於社交網大 ...






於新版《十月初五的月光》接捧佘詩曼而為人認識的無綫小花何依婷,今年8月被網民捕獲拍拖後大方認愛,相隔不夠3個月,今日(6日)她突然宣布結婚,於社交網大晒多張在巴黎的結婚相,並透露進入人生新一章:「巴黎,第一次來的時候,我還是個學生,在懵懂的年紀,喜歡上這座浪漫的城市,也許下了願望,將來要和我愛的人再去一遍。謝謝你,一直把我捧在掌心裏,謝謝你,讓我夢想成真。Say yes to my love, my best friend and my soulmate.(答應了我的最愛、我的最好朋友及我的靈魂伴侶。)」見她換上兩套禮服,加上粉紅氣球作道具,相當唯美。


何依婷接受東網訪問,指並非閃婚,其實一直都有計劃結婚:「都唔係好突然,我哋真係識咗好多年,都係以結婚為目標下拍拖,所以都係有足夠了解同深思熟慮先決定。」她又指對巴黎有情意結:「因為我外國讀書嗰陣,去過巴黎旅行,我就好鍾意好鍾意,覺得將來要返去影一輯婚紗相。所以當佢求咗婚之後,就決定去巴黎影。」她續指婚後會繼續幕前工作,至於婚禮方面,她就透露:「其實仲準備緊,未有好詳細嘅計劃,但未必喺香港搞,都係想低調啲,主要同屋企人、朋友食餐飯。」而問到急結婚是否雙喜臨門,她就否認指:「我冇BB呀!」


而與何依婷曾於《新聞女王》合作的馬國明,則接受東網訪問送上祝福:「恭喜佢呀!我之前冇聽佢講過,好開心呀!今年好好,好多好開心嘅事,希望佢哋百頭到老,甜甜蜜蜜,快啲生小朋友」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!