掃呢頁CODE去手機

2023年11月11日 星期六

招浩明結婚|花下宣讀愛的宣言勁浪漫 《愛回家》好友出席觀禮 #愛回家 #愛.回家

約於下午5時,招浩明與Sophia的婚禮儀式正式舉行,兩人宣讀完誓言後,愛犬Romeo(冬甩)即帶同戒指出現在眾人面前,然後招浩明與Sophia互相親 ...






約於下午5時,招浩明與Sophia的婚禮儀式正式舉行,兩人宣讀完誓言後,愛犬Romeo(冬甩)即帶同戒指出現在眾人面前,然後招浩明與Sophia互相親吻,場面非常浪漫。

招浩明接受《香港01》訪問時說:「好感觸,因為疫情前已經求咗婚,想結婚,所以就想等疫情後先請大家。同埋我妹妹、妹夫都係專程喺美國返嚟,我都係想我最close嘅朋友join到我。」最得意有趣係,我唔係特登揀11月11日,但係嗰時覺得7月鬼節唔得,年頭又未準備好,所以就要搵11月,又要揀星期六日,所以就揀11月11日。後尾先知原來呢個日子好多人想要,係一生一世,一心一意,同埋我係光棍節脫單,哈哈哈。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!