掃呢頁CODE去手機

2023年11月11日 星期六

劉鑾雄指《愛回家》有人「硬膠樣」 周嘉洛:會唔會係講緊我? #劉鑾雄 #周嘉洛 #愛回家 #愛.回家

今日(11/11)周嘉洛和吳偉豪擔任招浩明的「兄弟團」。他們在接受《香港01》訪問被問起對於劉鑾雄(大劉)的言論的睇法時,周嘉洛說:「會唔會係講緊我? ...






今日(11/11)周嘉洛和吳偉豪擔任招浩明的「兄弟團」。他們在接受《香港01》訪問被問起對於劉鑾雄(大劉)的言論的睇法時,周嘉洛說:「會唔會係講緊我?我最近練習緊一個好平衡嘅笑容,所以個樣會有啲膠膠哋。我都諗緊會唔會係我,因為拍戲拍十幾廿個 take,笑容就會好僵硬。」

記者提示劉鑾雄(大劉)所指的是女性,周嘉洛說:「OH!」不過吳偉豪就說:「你唔係做過女人咩?」周嘉洛說:「隨心啦,我覺得每個人總有笑得膠膠哋嘅時候,係嘛?每個人都有唔同意見,大劉哥都可以有佢意見。」他們表示,大家可能因為他的身分,所以才將「硬膠樣」這件事放大了。周嘉洛和吳偉豪也說:「要多謝佢支持!搵咁多錢都有捧場!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!