掃呢頁CODE去手機

2023年11月11日 星期六

劉鑾雄指《愛回家》有人「硬膠樣」 網友討論有三位嫌疑人 #劉鑾雄 #愛回家 #愛.回家

閒聊中說到《愛回家》,劉鑾雄就主動說:「講起《愛回家》就好笑,我見到有個角色﹐廢事開名,一陣話我針對佢。個(演員)硬膠個樣,啲肉實到呢,唔識郁的,(誰 ...






閒聊中說到《愛回家》,劉鑾雄就主動說:「講起《愛回家》就好笑,我見到有個角色﹐廢事開名,一陣話我針對佢。個(演員)硬膠個樣,啲肉實到呢,唔識郁的,(誰?)你哋自己去睇(男定女演員?)男好少整到咁硬膠,一定係女喇,唔識郁架啲肌肉,笑起上來硬磞磞,人哋都係為咗搵食啫。」為存厚道劉鑾雄堅持不公開是哪一位《愛回家》女演員。

這一段說話,就引起網民瘋狂討論。有網民表示大劉所指的是古佩玲,亦有網民猜測他指的是滕麗名,還有人猜測也有可能指莊思明。有網民也分析,如果大劉不願開名的話,即是知道對方是誰,否則就會以「我唔知佢咩名」回答,所以推敲之下,「硬膠人」比較大可能是入行年資較深的滕麗名,而非入行只有幾年的古佩玲。

網民熱烈討論。(截圖)


網民熱烈討論。(截圖)


網民熱烈討論。(截圖)


網民熱烈討論。(截圖)


網民熱烈討論。(截圖)


網民熱烈討論。(截圖)


網民熱烈討論。(截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!