掃呢頁CODE去手機

2023年11月13日 星期一

Stanley以歌曲鼓勵姜濤 假唱疑因公司內部溝通問題 #姜濤

Jer(柳應廷)同Stanely(邱士縉)今日齊齊出席名錶活動,訪問時,Stanley踢爆Jer原來有「錶王」嘅稱號,Jer解釋是為咗方便襯衫,同時亦 ...




Jer (柳應廷)同Stanely (邱士縉)今日齊齊出席名錶活動,訪問時,Stanley踢爆Jer原來有「錶王」嘅稱號,Jer解釋是為咗方便襯衫,同時亦可以當作是投資,Stanley 表示讚成,並謂:「好過買衫,佢買啲靚衫又著得唔好睇。」

提到早前與Jeremy 同遊日本,Stanley 表示此行主要是拍Vlog,所以趁演唱會閉關前出動,但由於只得三日時間,所以十分趕。「想去輕井澤睇紅葉,結果得枯葉。(有無浸溫泉?)有諗過,但我同Jeremy 浸有少少尷尬。」

Stanley 日前在粉絲專區唔小心透露了Edan 嘅考牌日期,他表示已即向對方道歉。「佢有叫我資助佢買車,我話首先你要pass到。自從Jer考到之後,佢好大壓力,佢第一次學好有信心,話自己天才,跟住愈來愈低。」

另外,講到姜濤疑假唱引發出嘅風波,Stanely 表示有慰問對方,亦有分享歌曲望鼓勵對方。「我覺得呢個時間俾多啲空間佢,即使佢唔應我都無所謂,佢知道有人喺佢身邊支持、陪住就夠。」問到平時演出會是MMO(没有主唱的伴奏)抑或MMM (完整成品),Jer表示要看演出性質,Stanely 補充表示:「據我所知係我哋公司內部溝通上有誤會,老實講,阿姜𠮟咜都有拎咪上去唱,唔需要墊得咁勁,係我哋公司內部有啲錯咗。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!