掃呢頁CODE去手機

2023年12月16日 星期六

妳不是她|馮盈盈擔正做女一 新劇安排「炮灰檔」播:覺得係特登 #馮盈盈

馮盈盈今晚(15/12)現身中環碼頭出席無綫新劇《妳不是她》宣傳活動。提到去年有傳她因整年無劇拍,所以自爆已成功通過CFALevel1考試,疑似想轉行 ...




馮盈盈今晚(15/12)現身中環碼頭出席無綫新劇《妳不是她》宣傳活動。提到去年有傳她因整年無劇拍,所以自爆已成功通過CFA Level 1考試,疑似想轉行做金融之花,為離巢另謀後路。結果相隔僅約一個月,她就獲無綫安排為新劇《妳不是她》擔正做女一,不知算不算是扭計成功。

馮盈盈接受《香港01》訪問時表示:「其實關於呢啲傳聞係咪應該問返監製,我覺得佢哋喜用我呢個經驗少啲嘅演員。今次擔正有咁重戲份,都係一個好新鮮嘅配搭同嘗試,點解要搵我嘅原因,其實我都想問一問監製。不過,講真做女一都有壓力,始終都有一段時間冇劇出街同大家見面,希望透過今次套劇令到大家見到我有成長同轉變。(呢套劇安排在炮灰檔上,怕唔怕冇人睇?)其實我覺得係特登安排,好多謝公司,我哋呢套劇係愛情劇,同聖誕節係完美配搭,冇嘢浪漫得過聖誕節,變咗大家可以睇住套劇溫馨浪漫過聖誕。」


















本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!