掃呢頁CODE去手機

2023年12月16日 星期六

鬼故|聽《夜夜痴纏》必有怪事? 麥潔文爆開騷時水樽突現驚嚇事 #麥潔文

關於《夜夜痴纏》被電台禁播一事,麥潔文坦言未至於禁播,不過當年就曾有電台DJ反映,有聽眾聽到歌曲時遭遇靈異事件。麥潔文接受《香港01》訪問時說:「唔關 ...






關於《夜夜痴纏》被電台禁播一事,麥潔文坦言未至於禁播,不過當年就曾有電台DJ反映,有聽眾聽到歌曲時遭遇靈異事件。麥潔文接受《香港01》訪問時說:「唔關事㗎,唔知點解以訛傳訛,講咗呢隻歌播咗就有嘢,只不過某個DJ喺節目突然間有嘢,到最後find out都唔係因為播我隻歌。」哪一個電台?她回答:「港台最多,新城都有,反而商台就唔覺。都有人播嘅,有時聽到朋友話:『播呢隻鬼歌』。」

她表示,當年《夜夜痴纏》播出時,也聽說過有聽眾表示聽歌後有奇怪事發生。她說:「我聽過有人打去電台講:『我一聽呢首歌就俾鬼砸(鬼壓床)。』我都話:『吓咁得意?』」及後,麥潔文亦表示演唱會唱《夜夜痴纏》時,也發生過奇怪事。她說:「試過演唱會,樽水......」身旁的助手補充道:「樽水個蓋彈出嚟,但係樽水唔係有氣嘅。」麥潔文說:「突然間『卟』就彈出嚟。我就唔知,因為樽水喺我後面,佢哋喺台側邊就見到。」

YouTube傳送門:

麥潔文說:「傳咗三十幾年。嗰陣時因為《靈氣迫人》,我就係個女鬼同埋唱主題曲。有啲人會好驚,但係有啲人就冇嘢,覺得只係情歌咁聽。」相隔三十多年,還有沒有人要求麥潔文唱《夜夜痴纏》?她說:「有㗎,所以有一次,上一個演唱會2019年嗰時,我一開騷就開始就清唱『wu~~wu~wu~』,嚇吓人先,哈哈。」

葉倩文以低價租到兇宅。(網上截圖)


屋內經常會有靈異現象。(網上截圖)


雖然女鬼模樣未有很恐怖,但睇到心都寒一寒。(網上截圖)


半夜經常傳來歌聲。(網上截圖)


發哥在戲中追求葉倩文。(網上截圖)


衣櫃放了十分詭異的假髮公仔和紅色長裙。(網上截圖)


葉倩文更特地調查死者身份。(網上截圖)


半夜卡式機會自動播放出《夜夜痴纏》。(網上截圖)


看到最後,也許是看更伯伯最讓你心寒…(網上截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!