掃呢頁CODE去手機

2023年12月12日 星期二

謝安琪謙認身材不及「土瓜灣謝安琪」 短髮令老公重拾初戀 #謝安琪

謝安琪(Kay)今午(12/12)出席ViuTV新劇《法與情》記者會,以一頭短髮示人。謝安琪接受訪問時笑言自己進入反叛期:「我好細個已經留長頭髮,所以 ...




謝安琪(Kay)今午(12/12)出席ViuTV新劇《法與情》記者會,以一頭短髮示人。謝安琪接受訪問時笑言自己進入反叛期:「我好細個已經留長頭髮,所以今次試試。(唔係因為工作需要?)我就係蠢咗,今日個個見到我都以為係角色需要,蝕咗。」

謝安琪又指老公對佢新髮型十分滿意,更有重拾初戀嘅感覺。講到老公,張繼聰早前因勞損而導致坐骨神經痛,謝安琪表示阿聰係因為拍動作戲所致,由於腳傷引及腰傷,「見佢每日起身都要慢慢轉身,要食止痛藥,我都好心痛。佢連襪都著唔到,所以我呢排日日服侍佢,好呵護佢,大家放心,我照顧得佢好好。(有無幫佢沖涼?)又唔使,佢係唔可以彎身,其他嘢OK。」由於阿聰選擇物理治療而非做手術,所以需要康復之路需時,之後亦要加強腿部訓練。「佢對腳係幾迷人,平時都係靠P圖整大,所以佢而家要面對返現實。」謝安琪又指阿聰遇強越強,所以冇打算阻止佢拍動作戲。

另外,問到有否留意引起熱議嘅「土瓜灣謝安琪」?謝安琪表示不知情,經解釋後,她說:「好榮幸,我自己身材一般,可以話係好普通,所以『土瓜灣謝安琪』一定係勁啲,無理由搵身材平平無奇嘅人去講。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!