掃呢頁CODE去手機

2023年12月12日 星期二

星語:星玄|湯洛雯零贅肉行婚禮 被爆想老公婚禮跳舞出醜 #湯洛雯

今日係12月12日,農曆十月三十,宜嫁娶、移徙。屬猴嘅朋友,你哋今日最旺呀,頭腦清晰知自己要咩,前途光明。近日忙住拍戲嘅,謝霆鋒就係屬猴,但除咗做嘢之 ...






今日係12月12日,農曆十月三十,宜嫁娶、移徙。屬猴嘅朋友,你哋今日最旺呀,頭腦清晰知自己要咩,前途光明。近日忙住拍戲嘅,謝霆鋒就係屬猴,但除咗做嘢之外,佢都會抽時間同囝囝去旅行。早前佢就同16歲,大仔Lucas去澳洲度假滑雪,有唔少網民仲喺街上撞到兩父子,面對路人合照要求,霆鋒都有求必應,真係好Nice好親民。


金牛座就係今日嘅幸運星,幸運指數排第一,事業發展可更上一層樓,聽到都覺得好運到爆。就快做人妻嘅湯洛雯係金牛女,結婚前嘅呢幾個月,佢積極瘦身減肥,一口氣撇甩25磅。上個月靚湯係咁喺社交網,大騷Fit爆靚相分享瘦身成果,當中一張相佢激罕大晒纖腰,完全零贅肉。靚湯仲留言:「唔使好耐你哋就會,見到我最靚嘅一面」,難怪之前未來老公馬國明,都話佢真係好靚,相信靚湯聽到一定覺得好Sweet。


而老公馬國明早前出席無綫新劇集《飛常日誌》記招時,被問到靚湯想佢喺結婚跳舞,佢就笑言︰「呢個我知,有啲驚嚇,因為我係唔識跳舞,見過我跳舞嘅人都應該知我舞技去到邊,可能係因為我哋冇玩新郎環節,所以佢可能想我跳舞出吓醜」。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!