掃呢頁CODE去手機

2023年12月12日 星期二

Google熱搜榜2023出爐 十大娛樂名人素海霖奪冠︰其實都唔驚訝 #Google #素海霖 #繪麗奈

Google搜尋趨勢反映過去一年香港人關心的熱門話題,當中「年度熱搜娛樂名人」,由港人熱搜人氣急升的「素海霖」成為十大熱搜本地娛樂名人之首。登上十大的 ...






Google 搜尋趨勢反映過去一年香港人關心的熱門話題,當中「年度熱搜娛樂名人」,由港人熱搜人氣急升的「素海霖」成為十大熱搜本地娛樂名人之首。登上十大的熱搜娛樂名人當中,部分與新聞事件有關,例如「微辣」、「陳怡」、「林作」、「張婉婷」,再次引證港人以搜尋行動關心時事。

素海霖接受《香港01》訪問時,得知消息相當興奮:「好開心 ,我前排仲疑惑另一個搜尋榜我入唔到10大🙏🏼多謝你地話我知呢個好消息,我會繼續努力,話比你地知我唔係玩玩下,係認真的。」問到有冇覺得贏到邊一位感到驚訝?素海霖回應:「其實都唔驚訝,因為我真係賭上一切。」相當大方得體有自信。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!