掃呢頁CODE去手機

2023年12月17日 星期日

歐錦棠爆曾被電視台呃騷錢 帶病返工竟冇錢收:最唔合理最荒誕 #歐錦棠

有留意娛樂新聞的觀眾肯定聽過,香港電視台的藝員人工是以Show作為計算單位,歐錦棠日前在他的YouTubeChannel大爆曾見過有藝人呃公司Show ...




有留意娛樂新聞的觀眾肯定聽過,香港電視台的藝員人工是以Show作為計算單位,歐錦棠日前在他的YouTube Channel大爆曾見過有藝人呃公司Show錢,而自己親身經歷過最不合理最荒誕的就是被公司呃自己Show錢。

歐錦棠說有好多觀眾問,藝員拍的節目如果成為「倉底貨」不播出街是否沒有騷錢收?他說:「我初初入行嘅時候,就被人嚇過,你套嘢唔出街就冇架啦,咁咪變咗白做?其實無啲咁嘅事,基本上你拍完了就會入單,去會計嗰度同你計,會照翻騷錢。但如果重播,無論播幾多次,都唔關你事。」

歐錦棠說曾經又有傳聞話:「譬如你上一集,或者第一輯有你出現,後來你死咗,放你張相又有冇騷呢?係冇。有傳聞話畀番半個show你,畀就人情,唔畀就道理,嗰張相嚟嘛,你嘅肖像權?公司一早攞咗啦,用你張相,用你嘅片段剪輯落去,唔會計騷畀你嘅。」至於被問到藝員要用幾多時間去賺一個騷的錢,歐錦棠說沒有標準,有時會要拍幾日戲至有一個騷,有時拍幾分鐘就有,有時監製睇完之後唔滿意,可以重拍。

歐錦棠說「騷」對一個藝員嚟講係好重要,所以會有人「搏晒命就係要show自己個樣,點樣呃騷呢?明明個場面冇你喺度,咁你又走去露面,到出咗街之後,你同導演,或藝員部講計少咗。但張單同通告都冇你個名,咁睇返帶佢真係喺度,咁焗住要畀佢。

原來在一些大場面,例如古裝片的公堂,法庭戲,有錢佬的派對飲宴場面,拍完群戲後,就主要拍主角,後面就只需要臨記或特約演員,但有些演員會特意留下來,讓自己出現在畫面中。他說:「我見過一個藝員同事好過分,劇情講男女主角在舞會跳舞講嘢,錄影廠有三部攝影機輪流拍攝,這個同事好堅,佢見邊機着燈拍緊,就拉住另一個和他在跳舞的女同事,飛快去到那部攝影機前。導演剪完片出嚟就講哂粗口:『有冇搞錯啊,邊度都見到佢?』真係好過份。」

有人呃公司騷錢,但歐錦棠就試過被公司呃騷錢,他說當年因為有一隻眼受傷,眼白全部紅了,所以不能夠工作,他說:「醫了四個月,要同公司攞大假放無薪假期,冇得出糧。其實勞工法例係咪咁呢?大家去搵下啦。我一隻眼紅晒,一隻冇事,有個節目想搵我做訪問,講香港漫畫,其實我唔係太熟識,但導演好想我去講,都錄咗四集。呢個係綜藝性節目,理論上我有四個騷。」

他續指:「我一早同導演講咗,我出唔到鏡佢就影我半邊面,節目播咗出街後藝員科就問我『阿棠,你做乜返工?你攞咗假唔返得工㗎?』我話我銷假囉,佢話唔得然後話冇得計騷,話我在節目係嘉賓。 我係公司嘅人,點解會變咗嘉賓?佢話對方誤會咗,有乜嘢誤會呀?我身份係藝員,我做緊你嘅節目,呢件係我有史以來,遇過最唔合理最荒誕嘅呃騷情況。算喇唔拗了,我唯有自尋出路喇。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!