掃呢頁CODE去手機

2024年1月9日 星期二

譚嘉儀:譚嘉儀孖陳庭欣遊日遇險 剷1粒鐘雪受傷 #譚嘉儀 #陳庭欣

藝人譚嘉儀、陳庭欣(Toby)與林鈺洧身在日本北海道享受滑雪之旅,前晚卻遇上意外!話說滑完雪後,譚嘉儀負責駕車返Villa,由於連日下大雪,車輛陷入雪 ...






藝人譚嘉儀、陳庭欣(Toby)與林鈺洧身在日本北海道享受滑雪之旅,前晚卻遇上意外!話說滑完雪後,譚嘉儀負責駕車返Villa,由於連日下大雪,車輛陷入雪堆不能前進,只好齊齊剷雪,足足剷了一個多小時才解困,嘉儀更不慎受傷,相當陰功!


淋熱水融雪燙傷


嘉儀昨日(8日)受訪時說:「啲雪好厚,差唔多過膝頭哥,架車卡住咗行唔到,我哋要即時落車剷雪,跟住用盡所有方法都唔得,最終行返屋內攞熱水倒落去車轆度融雪,真係非常狼狽!我拎住煲水,又拎雪剷,就係咁樣淥親隻手,我即刻將手放入雪度,感覺好似喺個鑊上面倒水一樣,熱到『咋』一聲,好痛!希望唔會起水泡」她解釋若不理會,翌日車輛會被雪淹沒。問為何不向滑雪場的工作人員求救?她說:「嗰陣好夜喇!凌晨時間,我哋有嘗試打畀相關部門嘅人求救,但冇人幫到我哋,佢哋都係叫我哋自己剷雪,或者等到第二朝先救到我哋。」


Toby亦攰到爆,透露剷完雪後食了半個Pizza補充體力:「攰過滑雪呀!剷咗前後一個鐘,剷到趴埋喺車底,瞓咗喺車底,勁誇張!大家都不停上網Search點樣整融啲雪。」而林鈺洧心情未受影響,大讚旅程愉快,Toby很照顧她,嘉儀則經常唱歌給她們聽,不過,原來她第一天已病倒:「病到要睇醫生,嚴重到要食抗生素,但我食住藥都連續滑咗幾日雪,因為真係太鍾意!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!