掃呢頁CODE去手機

2024年1月9日 星期二

周勵淇(前名:周麗淇):周勵淇為鄧智偉演唱會任嘉賓 大爆二人私密 #周勵淇 #周麗淇 #鄧智偉

藝人周勵淇(Niki)自從成為人母之後都甚少於螢幕前出現,日前她為好友鄧智偉《平行回憶2023演唱會深圳站》擔任嘉賓,Niki更唱了《天幕下的戀人》及 ...






藝人周勵淇(Niki)自從成為人母之後都甚少於螢幕前出現,日前她為好友鄧智偉《平行回憶2023演唱會深圳站》擔任嘉賓,Niki更唱了《天幕下的戀人》及《女警愛作戰》兩首當年由鄧智偉作曲、她主唱的劇集主題曲。期間她於台上風趣的謂:「今日好開心,係鄧智偉大日子,嚟到深圳開SHOW我一定支持佢。」之後鄧智偉又大談邀請Niki的經過,「我嗰日傳短訊畀佢,問可唔可以講個電話,佢唔係好敢覆我,猶豫咗一分鐘,之後先覆我話講得講得!」Niki即謂:「我湊緊仔啫!」鄧智偉又問:「我問佢可唔可以做我嘉賓呀?佢唔問時間、地點、條件就話好,支持我嘅朋友可唔可以畀啲熱烈掌聲佢。」Niki:「應該嘅,大家睇到我演嘅TVB劇集主題曲都係出自佢嘅手筆,所以冇理由唔嚟。」


Niki又指當年首次接觸鄧智偉時,覺得他很囂張:「去到錄音見佢攞住個公文袋、戴住黑超,好不可一世嘅樣,邊個嚟呀?原來係監製,依家嘅佢係最真、最好,最實在,我同佢傾過多個晚上嘅偈,同埋佢煮嘢好叻,仲要係豉油雞、海參好難煮嗰啲,我又好有幸去過佢北京屋企,死嘞!愈講愈多,唔怕,我呢啲光明正大,有夫之婦嘛!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!