掃呢頁CODE去手機

2024年1月9日 星期二

馮盈盈:馮盈盈傳秘撻富二代得罪無綫 承諾未來兩年唔會拍拖 #富二代 #馮盈盈

今日(9日)有報道指馮盈盈曾秘密跟富二代及方力申拍拖,更因富二代而被無綫雪藏,盈盈就相關傳聞回覆東網,她澄清自上段公開戀情以來,沒有再認真開展新關係, ...






今日(9日)有報道指馮盈盈曾秘密跟富二代及方力申拍拖,更因富二代而被無綫雪藏,盈盈就相關傳聞回覆東網,她澄清自上段公開戀情以來,沒有再認真開展新關係,但就坦言:「但我作為一位適婚年齡女性,有正常社交,認識一下新朋友,都係好合理。小方(方力申)係公認嘅好男仔。但佢現在已經有位好好嘅女朋友,感情穩定。大家就無謂再講我同小方,以免影響到佢哋。另一方面,我早前已經係森美大哥主持嘅電台節目《公子會》講過,這段時間我有嘗試跟圈外對象互相了解同相處過。後來發現大家性格不合。對方無法體諒我工作上嘅難處,所以大家就無疾而終,無再進一步發展。我認為係開展新關係之前,都要先認真花時間相處同了解。因此一日未搵到可以付託終生嘅對象,我都覺得應該低調處理。」


她稱等到談婚論嫁階段,她一定會向大家公布好消息,然而,她揚言已下定決心未來兩年都不會拍拖:「我會保持單身,專心工作同讀書,即使未來兩年我遇上合適對象,我都唔會開展新感情,最多做朋友。一切戀情事要等兩年後,讓我先讀好我想讀嘅書、做好我想做嘅事。多謝大家關心。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!