掃呢頁CODE去手機

2024年2月10日 星期六

崔碧珈:崔碧珈感情空白逾十年 對象孝順獲優先 #崔碧珈

今年是龍年,肖龍的藝人崔碧珈(Anita)正值本命年犯太歲,自言篤信風水命理的她,堪輿學家指她今年走動較為頻密,各方面還算順利。Anita回想上一個龍 ...






今年是龍年,肖龍的藝人崔碧珈(Anita)正值本命年犯太歲,自言篤信風水命理的她,堪輿學家指她今年走動較為頻密,各方面還算順利。Anita回想上一個龍年,正是她入行之年,轉變巨大:「當年我由英國返香港過寒假,預計逗留一星期,我當時仲有半年就碩士畢業,諗住趁假期搵定工,我係年廿七將履歷寄去前公司,年初三就收到電話叫我初四面試,初四當日就簽咗我做藝人,我覺得前公司真係幾勤力,哈哈!因為覺得機會難逢,所以我當下就決定唔返英國讀書,留喺香港。」


Anita表示由於親友大多已移民外地,所以春節過得較為簡單,亦不太重視新年習俗,只會在家中貼揮春及準備全盒應節。問到會否購買紅色內衣褲添運?她坦言:「我未試過着紅色內衣褲,今年可以試吓。」講到最難忘的新年,她稱除了簽約那年,要算2020年,當時她身在美國洛杉磯拍電影,她叫家人寄了些揮春給她布置,並教外國人如何過中國新年,笑言也算是將中國傳統文化發揚光大。


談到新年大計,Anita透露新片《小販之王》將於元宵節在新加坡和馬來西亞上映,預計新年會飛當地宣傳,她更首度參與電影插曲:「首歌係我第一次作曲同填詞,係屬於抒情歌,同我之前嘅曲風好唔同。」除了電影,今年她會開始經營自己的網上短片頻道:「會係訪談形式,我已經定咗嘉賓,我會訪世界各地嘅企業家。」


至於感情方面,Anita稱仍未遇到真命天子,問到多久未有拍拖?她笑謂:「空白咗十幾年,我都唔記得喇!(有冇追求者?)唔係好覺,可能對方要明示先得,我怕自己感覺錯咗就尷尬。(有咩擇偶條件?)都係孝順,孝順父母先會對另一半好。(媽咪冇催你結婚?)佢從來唔催,而且我妹妹7年前已經結咗婚,仲生埋3個,所以好夠。」


場地提供:apm
髮型、化妝:Admix Hair Styling@Bowie Lo、Mi Tung

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!