掃呢頁CODE去手機

2024年2月10日 星期六

張敬軒:「運財童子」張敬軒龍年發威𢭃百萬利是 Gin Lee加碼做財神 #Gin Lee #張敬軒 #李幸倪

歌手張敬軒以大師兄身份,率領英皇藝人李幸倪(GinLee)、泳兒、周家怡、鄧小巧、艾妮、楊天宇、黎展峯及黃明德於大年初一向《東網》讀者拜年,祝願市民萬 ...






歌手張敬軒以大師兄身份,率領英皇藝人李幸倪(Gin Lee)、泳兒、周家怡、鄧小巧、艾妮、楊天宇、黎展峯及黃明德於大年初一向《東網》讀者拜年,祝願市民萬事如意,凡事得心應手!身為「運財童子」的軒仔,自爆試過4日內𢭃過百萬利是;而Gin Lee「破戒」於新正頭開工,預告加碼派利是,皆大歡喜!


軒仔與Gin Lee等大談龍年運勢,「9男女」異口同聲表示「只要相信,好運自然來」,對各方面發展信心滿滿。去年狂拍數十個廣告的軒仔,收入豐厚之餘,原來偏財運亦不錯,談到多年來最難忘的農曆新年,他說:「2010年我喺紅館開第二次演唱會,亦係自己首次賀歲檔演出,前排觀眾一千、五百咁封畀我,完成4場演唱會後拆利是,保守估計有過百萬,身邊真係有演唱會保安哥哥傍住我㗎!」


豪宅拍遊戲節目


眾人聞言起哄,軒仔隨即獲封「運財童子」,被叫再次開騷時,他卻表示:「唔會喇!原來呢類演唱會好有難度,包括賀年歌冇抖氣位好難唱,同埋倒數要夾啱時間,真係少啲功力都唔得,不過真係好有動力,得到好多觀眾嘅愛。」談到未來一年的大計,他揚言會「回歸樂壇」多推出新歌,亦會盡量保持好奇心,學習之餘更會多創作,又有意在自己的平台推出遊戲節目,實行挑戰「獎門人」,他打趣說:「錄影遊戲節目廠房需要大啲,好彩我哋背後有間大公司,我睇中咗老闆(楊受成)淺水灣間屋,輸咗可以行出去跳落泳池受罰,哈哈!」


難忘馬國燒炮仗


至於由馬來西亞來港發展的Gin Lee,多年來有不成文規定,農曆新年會暫停工作:「因為只得自己喺香港,所以呢段時間想留畀屋企人同朋友,不過今日聽到軒仔嘅分享(𢭃過百萬利是),我即刻完全改觀,況且今年要破戒喇!事關大年初一要錄音。今年係屋企人移船就磡嚟香港陪我,好期待同佢哋行花市。」問到去年樂壇成績好,開工利是會否加碼?她爽快說:「係有呢個打算。」全場即興奮起哄。


Gin Lee又透露以往在馬來西亞過年曾發生小意外,至今猶有餘悸:「細個嗰陣燒炮仗,馬來西亞好興將炮仗插入樽度點火,點知個樽突然向橫跌,射出嚟仲彈咗入人哋架車嘅車底,真係好驚,我即刻扮冇事關門!」談到龍年願望,她不諱言:「希望儲多啲錢,買間大啲嘅屋,同埋音樂事業發展步步高陞,更上一層樓。」


周家怡唔憂嫁 泳兒陪男友掘金


新一年來臨,一眾女星不急於「喜上加喜」,實行搵銀至上!周家怡打趣表示龍年「要財唔要嫁」,她搞笑說:「由26、27歲開始,每逢拜年就被問『幾時到你呀?』,依家都冇晒感覺喇!搵錢最實際。」而與髮型師男友拍拖多年的泳兒,去年誤傳婚訊被笑「狼來了」,問到今年會否拉埋天窗?她直言:「賺多啲錢先我唔急,大家急過我啫!」但卻被軒仔踢爆:「因為男方創業嘛!暫時梗係事業為重我都有去幫襯。」至於「洋新抱」鄧小巧婚後首度在港過年,她指丈夫不明白為何要派利是,令她氣結:「佢唔袋利是,交畀我全權負責,真係後悔當日簽字呀!哈哈!」


男子組方面齊齊向更高目標進發,剛升讀大學的黃明德則搞笑說:「最緊要唔好畀學校踢走。」而黎展峯有賀歲劇《飛黃騰達》推出,相當興奮。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!