掃呢頁CODE去手機

2024年2月14日 星期三

陳豪:陳豪自覺虧欠太太:好支持佢出嚟拍戲追夢 #陳豪

視帝陳豪(阿Mo)在無綫《萬千星輝頒獎典禮2023》憑台慶劇《破毒強人》相隔16年後再奪視帝,日前接受娛樂新聞台《星光路上》主持潘盈慧訪問。「愛妻號」 ...






視帝陳豪(阿Mo)在無綫《萬千星輝頒獎典禮2023》憑台慶劇《破毒強人》相隔16年後再奪視帝,日前接受娛樂新聞台《星光路上》主持潘盈慧訪問。「愛妻號」陳豪隔空向陳茵媺(Aimee)發表愛的宣言,感謝對方願意於事業黃金期時選擇結婚、為他生兒育女,並直言自覺虧欠太太:「我好支持佢出嚟拍戲,尤其小朋友開始大,想佢追求番自己夢想。」


談到相隔16年後再奪「最佳男主角」寶座,陳豪坦言心情更平靜及更有信心,但在正式宣布賽果前心情仍難免戰戰兢兢,直到在太太Aimee手上接過獎項才定下來,並坦言從太太手上接過獎項分外感激:「係好Special,難得由我太太頒畀我,其實最想我攞獎嗰個反而係佢。我嘅壓力係……我都想畀一個喜悅佢,但唔敢肯定畀唔畀到佢。」


入行30年的阿Mo在演藝之路曾歷高低,形容現時自己目光不僅只在獎項上,最重要是為自己印證了走上演戲道路是正確的,並謙稱當年得獎有運氣成分:「依家(我)能力係咪去到好高,唔係,但16年前個獎的確大過自己。係咪演得唔好,又唔係;係咪演得最好,都唔係,嗰時運氣比較好。」


阿Mo憶述當年由模特兒踩入電影圈,起初其實是抱着搵錢心態「雙線」發展,後來有感當模特兒既空虛又不實在,故才專心向演戲進發。但加入電影圈後發展並不理想,就在感到心灰意冷之際,阿Mo獲行內人提議加入TVB,並靠着努力一步一步捱到今天:「娛樂圈係好虛冇嘅嘢,能夠闖出一片天空出嚟,可能係十年後、甚至廿年後嘅事,睇你自己嘅信心同堅持到幾耐。」


陳豪當年因聲帶有息肉動過手術以致聲沙,之後獲高層曾勵珍(珍姐)親自提點當演員必需調校好聲線,自此阿Mo不斷練習讀報紙,甚至鑽研眼神演技等。阿Mo又笑言不太敢翻看自己以往影視作品,自揭在首部TVB劇集《妙手仁心II》中經常「插袋」扮有型外,在首部古裝劇《洛神》幾乎每一句對白都NG 50次以上,幸獲同劇鄭子誠提點,笑言曾將「瞻前顧後」講成「擔前顧後」。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!