掃呢頁CODE去手機

2024年2月14日 星期三

鄭中基演唱會|搵「阿仔」Edan一齊𢭃利是 自爆瘦剩133磅 #Edan #呂爵安 #鄭中基

鄭中基嘅《FragmentsofWonder鄭中基世界巡迴演唱會2024-香港站》今晚(13日)開鑼,一出場即時嚟個集體回憶《搬屋》、《想愛你》以及《 ...






鄭中基嘅《Fragments of Wonder 鄭中基世界巡迴演唱會2024-香港站》今晚(13日)開鑼,一出場即時嚟個集體回憶《搬屋》、《想愛你》以及《黑風暴雨》。唱至《星光伴我心時》前,鄭中基表示歌曲是送予曾經合作過嘅朋友,並吩咐全場觀眾舉起手機燈,其後大銀幕出現多位一張又一張已故藝人包括河國榮、周海媚、大飛、吳耀漢等。

鄭中基唱《猛龍特警隊》時,提到「飛機嗰件事大家都知,我歌唱事業停晒,去拍戲,但都會搲啲主題曲唱,有個導演佢好好,畀晒啲主題曲我唱,佢就係谷德昭,亦因為咁,我歌唱事業有返啲起色。」

雖然鄭中基在開場時表明無嘉賓,但當佢唱《有種》向觀眾𢭃利是時,突然大叫搞唔掂,仲話要阿仔出嚟幫手,「阿仔」Edan驚喜登場,兩父子走均全場𢭃利是,Edan仲話咁大個第一次咁玩法。鄭中基其後拎住兩封利是,問Edan想要利是定即場宣傳《盜月者》,Edan好現實咁話:「《盜月者》票房幾多都好,都唔入我袋,梗係要利是啦,不過《盜月者》都好睇嘅。」Edan之後送上「厚禮」手套一對,兩父子一人一隻手套唱《傷心的小鸚鵡》。
























本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!