掃呢頁CODE去手機

2024年2月28日 星期三

李龍基宣布封口唔再講王青霞順勢宣傳新歌 霸氣回應:金錢身外物 #李龍基 #林青霞 #王青霞

藝人李龍基的36歲未婚妻王青霞(Chris)較早前因涉逾期居留、使用虛假文書等6罪被控告。王青霞自從上週三(21日)開始於大欖懲教所還押,李龍基直到今 ...




藝人李龍基的36歲未婚妻王青霞(Chris)較早前因涉逾期居留、使用虛假文書等6罪被控告。王青霞自從上週三(21日)開始於大欖懲教所還押,李龍基直到今日(28日)已經連續八天去懲教所探望對方,而原本今天是案件作保釋覆核申請,但昨日(27日)突然顯示取消該申請。

李龍基今天步出懲教所取車時,他接受訪問表示:「我喺呢度再重新一次我嘅立場,咁從呢秒開始我同Chris嗰啲事唔再作任何嘅發表,多謝各位關心,唔再作出任何嘅評論。」他繼續指希望各位關心有關自己的音樂作品,並表示:「我最近寫咗首新歌《平淡清風》,希望大家留意吓呢啲!」

講到是否自己的寫照,他說:「多謝你哋,寫咗好耐㗎喇!曲係自己作,盧永強同我寫嘅,當然我俾咗個意思佢,呢首歌都做咗幾個月,多謝大家關心!」至於是否想獻給Chris,他說:「有關Chris嘅嘢我唔再去發表」提到新歌什麼時候推出,他笑言:「好快好快,現在後期嘅製作,我想表達一種意識,其實我個人都係好鍾意低調平淡,因為我覺得平淡真係是福。」

被問到未婚妻取消保釋申請是否自己提出,他回應:「我再重新一次,有關我同Chris,我唔再發表!」提到目前未婚妻還在還押的階段是否有足夠的衣物保暖,他表示:「夠嘅!夠嘅!」至於連續八日到達懲教所探望對方是否會感覺疲累,他表示:「唔緊要冇所謂呀!(堅持會風雨不改繼續探Chris?)會嘅。」提到目前會否停工,他坦言:「暫時取消咗(三月份也沒有工作?)係呀,暫時取消咗。」

他續指每天都會繼續來探未婚妻,並表示:「唔再討論最緊要人平安,同埋啲唔好嘅嘢走晒就安樂。我做人一向都係金錢身外物,最緊要身體健康,keep住做返運動,早一輪個個朋友見到我都話好頹,身體弱咗好多,呢樣嘢事實係咁講。我相信會振作返,多謝各位!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!