掃呢頁CODE去手機

2024年3月2日 星期六

郭富城:郭富城自封悲劇之王 獲7歲女粉絲獻吻冧爆 #郭富城

天王郭富城(城城)首次在港參與主演電影《臨時劫案》謝票活動,今午(2日)會合片中拍檔張松枝及王頌茵等到訪戲院,隨即令全場尖叫歡呼,又以戲中金句「多謝」 ...






天王郭富城(城城)首次在港參與主演電影《臨時劫案》謝票活動,今午(2日)會合片中拍檔張松枝及王頌茵等到訪戲院,隨即令全場尖叫歡呼,又以戲中金句「多謝」、「啱數」等與粉絲互動,期間有女影迷高舉寫着「7歲粉絲求簽名」紙牌,成功吸引城城注意,邀小妹妹站出來問問題,對方笑言:「點解你咁靚仔嘅?」城城慈父上身答道:「我唔知點答你喎,都唔覺得自己靚仔,普通啦,你想點啫?」為小妹妹及其媽媽簽名後,小妹妹主動向城城獻吻,令他冧爆!


據悉,《臨》片至昨日票房衝向1,800萬港元,教台前幕後振奮不已。城城受訪時表示:「首先要講多謝,真係啱晒數。其實一直好想出嚟謝票,但我離開咗香港兩個禮拜做演唱會,啱啱返嚟電影公司就問我,我梗係話好啦。之前喺廣州做完演唱會就謝咗,完過年就生番晒嘞,去番應該有嘅狀態,所以我都想見吓啲影迷,答謝佢哋對呢部電影嘅喜愛。(口碑咁好好開心?)開心,台前幕後都畀咗好多心機嘛。(口碑係意料之中?)多謝!(因為滿意票房?)投資者梗係想有比較好嘅票房,不過如果有比較好嘅票房,佢哋就會有信心再去開戲,依家香港電影需要多啲新嘢,大家努力去做多啲啦。」


城城笑言感激團隊今次如此「大膽」:「搵我去做一個悍匪喎,仲要有更多黑色幽默元素,但好多朋友同我講,話我唔係喜劇之王,呢樣交番畀周星馳,我只係一個悲劇之王,今次係近10年自己比較少有嘅角色,有時啲嘢要撞出嚟,同埋戲裏面咁醜樣我都好大犧牲㗎。」當問到兩名囡囡有冇欣賞其演出,他坦言:「佢哋咁細個冇睇啦,不過我有朋友送番啲劇照畀我,其中一張係我中槍嘅,佢哋好感情豐富,擔心到喊咗出嚟,好傷心。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!